![]() |
Almaar meer economische schade door staking loodsen...;
Hopelijk gaat deze staking niet om maaltijdcheques... :-P Als men slechts elf van de dertien eisen genoegen geeft, tja... dan zoekt men natuurlijk problemen... |
amai ik wist niet dat het loodswezen zo krachtig iets is ;-)
|
Citaat:
|
Het is geen staking hé, ze werken gewoon evenveel als normale mensen, als er dan al zo'n grote problemen van komen, moet dat toch een teken zijn dat ze een ietsiepietsie te hoge werkdruk hebben?
|
n
Citaat:
Voor een ietsiepietsie te hoge werkdruk is het natuurlijk voldoende om miljoenen schade aan de economie (en dus ook aan de tewerkstelling) te berokkenen... :-P Ik heb ook zeer regelmatig (de ene heeft dat rapper dan de anderen :-P ) een ietsiepietsie te hoge werkdruk... Wat raadt U me aan om te blokkeren? Waar kan ik de meeste schade aanrichten? :roll::-P;-) Trouwens ik heb die loodsendinges al van alles horen verklaren op radio en tv (en gelezen in de kranten)... Nergens vind ik duidelijk waarvoor ze in feite acties ondernemen... Kunt U me helpen waar ik dat kan vinden? |
Net gehoord op radio1...
|
Citaat:
ja chipie soms is het inderdaad nogal druk op 't forum. dan moet ge veel lezen en rap zijn met posten hé. |
Een "ietsiepietsie gestresseerde loods" die vervolgens een Auto-boot ergens op een zandbank laat lopen wordt levend gevild!
Eerst eens luisteren dus wat die loodsen te zeggen hebben alvorens hen af te doen als "stakers om te staken"...(ze garanderen overigens ondertussen een STIPTE dienstverlening tijdens "normale" uren,dat is al een groot probleem bij veel servicebedrijven! ;-) ) |
:lolabove:
Op die manier kan bijna iedereen de boel plat leggen... Of vertragen... Of... Alleszins schade aanbrengen aan mensen/ondernemingen, die totaal niets met het conflict te maken hebben... ![]() |
chipie heeft nog nooit blaren op zijn handen gehad van 't werken. alleen op zijn gat van 't zitten.
maar wel denken te kunnen meepraten over 'werkdruk' bij havenarbeiders. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, in een pamper komt de druk uitsluitend uit de billen... Daarom ook dat links communiceert door scheten te laten... :-P ;-) |
Citaat:
vermits ik al meer dan een half jaar werk kan het toch niet op een 'uitkering' slaan. is het misschien een anale fixatie ofzo? |
De loodsen voeren aktie omdat de politiek neutrale BVL die + 80% van de loodsen vertegenwoordigt stelselmatig geweerd wordt uit elk overleg tussen de Vlaamse overheid en de gekleurde vakbonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar daarmee hebben we nog niet uw anale fixatie verklaard he chipie.
liet uw mama u te lang met een vuile pamper zitten vroeger? was ze te lui om uw pamper te verversen zodat ge een bijzondere relatie ontwikkelde met uw eigen kak? droomt ge 's nachts nog van uw luie mama, vuile pampers en kak waarna ge zwetend wakker schrikt? |
Citaat:
eigen vakbond eerst ? |
Citaat:
Of de kasseileggers... Of de kuisvrouwen... Of de het personeel van de sanitaire diensten... ;-) |
Citaat:
Knappe post van de mensgeworden pamper... :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be