![]() |
Dit moet de boodschap geweest zijn aan de VLD-top, toen ze de pers te woord stond.
Ik hoorde zojuist op het radionieuws een sterk geemotioneerde Degucht, die amper uit zen woorden geraakte. Ook de nieuwe intrim voorzitter Sterckx sprak op een toon, ofdat de grond onder zen voeten aan het wegzakken was. Hij nam het vooral op voor zen vriend Verhofstadt, die dezer dagen stukje bij stukje, de VLD ziet wegkwijnen. Ze proberen nu volledig, om via een "begrafenisstemming" de zielen te bekeren. Dus beste vrienden. Laat ons samen huilen, op een betere toekomst voor de VLD. :wink: :cry: :cry: :cry: |
Citaat:
Uit medelijden op een partij stemmen is wel het stomste dat je kan doen. Politici/partijen die emotioneel niet sterk genoeg staan om hun problemen aan te pakken, zullen zeker niet sterk genoeg zijn een land naar behoren te leiden. |
Mijne zakdoek is al nat, maar das eerder van de snot.
Jakkes en zeggen dat de mensen voor zulke zwakke types gekozen hebben. As het zo voortgaat dan gaat Den Bert nog naar de VLD over stappen. Daar hoort die zo stilaan wel thuis als oppersnotteraar in de politiek. |
Citaat:
Zou het niet beter zijn als De Gucht naar SPIRIT zou trekken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lees : cordon/protest/proces |
[size=7]blijters en smoelentrekkers ? weg ermee ![/size]
Tijd voor Coveliers, Dedecker, Leduc en C° echte blauwe politici :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft Dedecker als bewezen?....niets behalve dat hij op befehl op het door de partijleiding aangewezen knopke duwt....en dat hij in feite de 'stoere' mag uithangen om wat stemmetjes voor het VB te weerhouden. Dat zijn in mijn ogen dus idd simplisten, en blijkbaar héél welkom bij het VB :D :wink: |
![]() Heb ik gelijk of heb ik gelijk. Dit is toch een "begrafenisstemming" |
Nu ben ik eens blij...laten we hopen dat de Pest Voor Vlaanderen zware klappen krijgt.
|
Citaat:
en ze is als laatste opvolgster erbijgeroepen... zij heeft goed werk geleverd waarvoor men haar nog een stem mag geven... en trouwens, men luistert nog heel erg naar haar... en in die hoedanigheid zal ze nog even blijven goede diensten bewijzen... ik ben fier over mijn jongste zus... |
ze is net zo hypocriet als de andere meelopers bij de VLD steenbok: ze heeft mee de afzetting van coveliers als fractieleider in de senaat ondertekend....
veel geblaat, maar weinig wol |
Is die peiling nu al in het nieuws gekomen?
|
Citaat:
Voor de rest; het is idd waar dat emo-politiek 'in' is.. |
huilen voor de vld?????
Feesten ja! :twisted: |
Citaat:
Kan er na 13 juni eens BEGONNEN worden met de problemen van dit landje aan te pakken. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be