![]() |
Oprichting Magyar Gárda
Citaat:
Youtube-link 2 Het is enkel logisch dat bij het oprichten van deze militie duizenden mensen hen toejuichten. Tegenover het verval van het Europa, tegenover de linkse invloeden en tegenover de islamisering zetten de Hongaren een eerste stap naar de herovering van hun land. Wanneer een derde VMO in Vlaanderen? Wat is jullie idee van de oprichting van deze militie en over milities in het algemeen? |
Afschieten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde het op Nederlandse Radio 1 en heb er zo mijn twijfels bij.
Het hoeven niet per se "nazis" te zijn en misschien zou Rest Europa iets aan dit voorbeeld kunnen hebben, inplaats van zich "vreedzaam" te laten overnemen door dubbelpaspoortigen in de regeringen enzo. Hongarije heeft vaker en langer gezucht onder vreemde overheersing dan de meeste landen. Het kan natuurlijk ook zijn dat die "garde" alleen maar een stelletje nozems zijn die een toneelstukje opvoeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Vind je dat jij zo mag redeneren maar bijvoorbeeld een Hongaar niet? |
Citaat:
|
Persies het VB dat initiatief neemt...
|
Citaat:
|
Citaat:
en pacifist ben ik enkel qua agressie, defensief lijkt geweld mij soms wel begrijpelijk en zelfs te verkiezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zou Matyas Rakozy dat oplossen?
![]() Een groot staatsman, die wist hoe je met zo'n gespuis moet omgaan, een jood die de nazi's een koekje van eigen deeg gaf! |
Citaat:
Wat is jouw eigen idee?:| |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be