Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Kan B Plus CDH niet tot de orde roepen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93885)

Montalcino 27 augustus 2007 09:12

Kan B Plus CDH niet tot de orde roepen?

Het is duidelijk dat Madame Non en haar CDH de formatiegesprekken hebben doen afspringen. Sinds dat moment lijken de separatisten aan belang te winnen. Vlaanderen radicaliseert dus.

Ik vraag me af of Belgische organisaties of instanties CDH niet kunnen wijzen op hun federale loyauteit? Ik zeg nu B Plus in de titel, maar dan kunnen evengoed hogere instanties zijn zoals bv. de koning.

barteke 27 augustus 2007 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino (Bericht 2882973)
Ik vraag me af of Belgische organisaties of instanties CDH niet kunnen wijzen op hun federale loyauteit? Ik zeg nu B Plus in de titel, maar dan kunnen evengoed hogere instanties zijn zoals bv. de koning.

bedoel je dat B plus bijvoorbeeld zichzelf moet aanprijzen aan de CDH om hun wat beter bevriend te laten worden.. :)

een kartel CDH-Bplus zou wel mooi zijn. Zo zie je direct welke belangen deze partijen behartigen.

Tavek 27 augustus 2007 10:02

Bplus is geen partij. Dus kan men ook geen kartel vormen

barteke 27 augustus 2007 10:22

een andere belgische organisatie dan zoals ie zei
bub?

Savatage 27 augustus 2007 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barteke (Bericht 2883059)
een andere belgische organisatie dan zoals ie zei
bub?

Ze kunnen mss nog eens een klacht indienen :-)

Zwartengeel 27 augustus 2007 10:25

Ik dacht dat federale loyaliteit iets was dat enkel van Vlamingen verwacht werd?

barteke 27 augustus 2007 10:42

Wat ik me afvraag. Er wordt gezegd dat de franstaligen altijd hopen dat we toegeven omdat we bang zijn belgie kapot te maken..
Maar franstaligen zijn toch niet zO naif om te denken dat wij meer voor belgie over hebben dan hun? Ik snap het niet goed.

evilbu 27 augustus 2007 11:51

BPlus is gewoon een organisatie die net zoals BUB wil inhakken op de Vlamingen, ze bedoelen het misschien goed maar de Franstaligen op de vingers tikken is een brug te ver.:oops: :oops:

Kim 27 augustus 2007 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2883267)
BPlus is gewoon een organisatie die net zoals BUB wil inhakken op de Vlamingen, ze bedoelen het misschien goed maar de Franstaligen op de vingers tikken is een brug te ver.:oops: :oops:

Ja, want u kent B Plus natuurlijk zeer goed en u weet perfect waar we voor staan...

:roll:

evilbu 27 augustus 2007 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2883275)
Ja, want u kent B Plus natuurlijk zeer goed en u weet perfect waar we voor staan...

Ik lees uw site, ik zie de uitstraling die u daarmee tracht te geven.
Zeg mij eens:

- hoe lang moet je zoeken op het net om een veroordeling door BPlus van het confederalisme te vinden
- hoe lang moet je zoeken op het net om een veroordeling door BPlus te vinden van het feit dat alle Franstalgie partijen de uitbreiding van Brussel vragen

Kim 27 augustus 2007 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2883287)
Ik lees uw site, ik zie de uitstraling die u daarmee tracht te geven.
Zeg mij eens:

- hoe lang moet je zoeken op het net om een veroordeling door BPlus van het confederalisme te vinden
- hoe lang moet je zoeken op het net om een veroordeling door BPlus te vinden van het feit dat alle Franstalgie partijen de uitbreiding van Brussel vragen

Er bestaan ook nog andere kanalen dan "het net".

Maar ja, een debat bijwonen en zo zal u natuurlijk niet doen...

evilbu 27 augustus 2007 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2883302)
Er bestaan ook nog andere kanalen dan "het net".

Maar ja, een debat bijwonen en zo zal u natuurlijk niet doen...

Ik ken die beproefde techniek, de gemiddelde Franstalige gaat ook niet naar uw debatten komen, maar als jullie onzin als dit rondstrooien misschien wel naar die site :

Dan is het natuurlijk heel prettig als Franstalige om bijna overal gelijk te krijgen :oops:

Metternich 27 augustus 2007 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2883306)

Héhé, die kaartjes zijn toch in massa mysterieus verdwenen :twisted:

Montalcino 27 augustus 2007 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2883275)

Ik zie dat u bij B Plus zit. Kunnen jullie CDH niet eens tot de orde roepen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be