![]() |
Het begint te branden op het Palaizenplein in Brussel
Dat dit gebeurd, moet er serieus teken aan de wand zijn
Citaat:
|
Leterme is en blijft een arm schaap.
Hij mag wel zeggen dat franstalige intellectueel onbekwaam zijn om nederlands te leren en dan verbaasd zijn dat ze niet willen onderhandelen. Maar owee als De Croo iets zegt, nu De Croo heeft wel gelijk. :p |
Het gaat NIET om de kroonraad, maar om een paar ministers die ervaring hebben met communautaire problemen, apart. De Kroonraad is als alle ministers van staat samen komen tegelijkertijd.
|
Citaat:
|
ik lieg nie aap, ik ben een waal en ik kan anders evengoed nederlands als u
|
Citaat:
|
Mij beschuldigen van leugens is niet persoonlijk zeker?
|
Citaat:
Er zijn inderdaad toch een paar Franstaligen die meertalig zijn. :-o |
De jeugd van tegenwoordig bakt er niets van, de oude venten moeten het nu komen oplossen ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat Leterme zei is dat de franstaligen in de Rand ofwel niet kunnen, ofwel niet willen Nederlands leren. Heb jij misschien een derde optie om hem tegen te spreken? Op geen enkel moment heeft hij het persoonlijke geloof uitgedrukt dat walen dom zijn, wel dat ze van slechte wil zijn. Dat weet jij perfect, en is niet vergelijkbaar met de uitspraken van De Croo. |
Zelfs voor 1 miljoen euro en een buitenverblijf aan de Costa Brava zou ik mij nog niet laten omkopen om "Belgie" te redden.
|
Citaat:
& remember : een halve waarheid is in feite de ergste leugen. |
Ga jij dat dan maar tegen een Waal zeggen. En sorry de uitspraken zijn perfekt vergelijkbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles kan vanzelfsprekend beter - maar dat behoeft nog wel enige bewijskracht... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be