![]() |
Peiling La Dernière Heure: hoe zouden we stemmen als het nu verkiezingen waren
![]() Dat wil zeggen, ruwweg dat CD&V/N-VA 39 zetels heeft. Dat kan toch niet? |
Citaat:
Vlaams Belang zou onder open VLD en sp.a zakken, VLD ok, maar sp.a geloof je toch zelf niet. |
CD&V/NVA: 25%, maw, absolute meerderheid in Vlaanderen???
|
Citaat:
|
oink?
|
Citaat:
|
ocharme ief desmet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je de partijen volgens taalgroep bij elkaar telt kom je op 52% Nederlandstalige en 48% Franstalige stemmen. De hele peiling zit dus al van bij het begin fundamenteel verkeerd doordat men de opgenomen stemmen van beide taalgroepen gewoon bij elkaar optelt om een globaal nationaal resultaat te bekomen wat niet strookt met de werkelijkheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan moeten de mensen in B-H/V wel heel pissed zijn op de Vlamingen. En geloof me dat is zo niet. :-D |
Citaat:
|
Haha Ecolo 2de partij in Wallonië. Als dat gebeurt dan hebben ze daar meer problemen dan over gans België nu.:-D
|
Citaat:
|
Zelfs knoeien en sjoemelen lukt in Wallonië niet meer onopvallend.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik het weet : BUB staat er niet bij:boo: |
Citaat:
't Zal ni voor de komende 10 jaar zijn. LDH zit er gewoon zo zwaar naast. 1) Vlaanderen heeft maar 76 �* 78 zetels. Zonder B-H/V hebben we er altijd al 79. En dat CD&V in Vilvoorde geen stemmen haalt zou me verbazen. 2) 93% blijft bij zijn partij, maar Ecolo verdubbelt wel hun zetels zodat ze boven de PS komen. Vlaams Belang is bijna de helft van open VLD en VB zakt onder sp.a. Er zijn veel te veel standvastige VB kiezers om dat te doen. 3) CD&V/NVA heeft op 2 zetels na de absolute meerderheid. Ik hoop dat ze die peiling niet publiceren, want dat zou een schande zijn. Je zou dan door de grond moeten zakken van schaamte. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be