![]() |
Dehaene verbijsterd over foto van nota's
Dehaene verbijsterd over foto van nota's
BRUSSEL - Een fotograaf is erin geslaagd een foto te maken van een document dat op de schoot lag van oud-premier Jean-Luc Dehaene (CD&V), toen die bij de koning arriveerde. Dehaene is 'verbijsterd'. ![]() Dat document (klik hier voor een grotere versie) zou suggereren dat de staatshervorming best buiten de regeringsvorming blijft. Brussel-Halle-Vilvoorde zou daarentegen best in het regeerakkoord komen. Verder stelt het document nog voor dat alle verkiezingen zouden samenvallen in 2009. In een reactie zegt Dehaene verbijsterd te zijn over de wijze waarop privé-documenten in zijn wagen werden gefilmd en publiek gemaakt. Dehaene vraagt zich af of politici straks zoals in Rusland met gordijnen aan hun wagen moeten rondrijden om nog enige privacy te hebben. In zijn mededeling laat Dehaene weten dat de nota's louter privé zijn en geen standpunt vormen van CD&V. 'De nota's bevatten trouwens nog andere elementen en pistes die gelukkige niet zichtbaar waren. Ze waren bedoeld als leidraad om in het gesprek met de Koning na te gaan hoe men uit de huidige impasse kan geraken', aldus nog de mededeling. ------ Knap gefotografeerd door die fotograaf :-) |
![]() Says it all... Citaat:
|
Wel, indien Leterme ook weet heeft van de 'nota' van Dehaene, dan zal het kartel nog veel meer water bij de wijn doen!. Maar heb zo'n gedacht dat Yveke in deze door die oude krokodillen Dehaene en Martens 'over het hoofd gezien is'!
Hopelijk voor hem en BDW is dat ook zo, de tijd zal het zeggen... De belgicisten zetten 'sterke Yves' het mes nu al op de keel. Afwachten?!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet of dat laatste (die quid N-VA) negatief is, het toont immers aan dat de traditionele politici zich opgehitst voelen door N-VA in hun communautair standpunt en dat ze niet zonder N-VA kunnen.
|
Citaat:
als dat zo is gaat het donderen tijdens de volgende verkiezingen. De vlaamse partijen zouden wel eens kunnen samen hokken en lets hope.. firework! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap in alle geval al stukken beter waarom Leterme een stokje zou gestoken hebben voor de zoveelste overgave van de 'Vlaamse elite' nog voor er een schot gevallen was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die handen kunnen mijns insziens niet van Dehaene, al kan ik me vergissen, natuurlijk |
Je vergist je niet. Dikke mensen hebben grote 'babyhandjes'. Handen en vingers met vetkussentjes op. De huidplooitjes op de gewrichtjes zijn nog nauwelijks zichtbaar. Dit is hier niet het geval.
Als Dehaene dus doet alsof een fotograaf hem betrapte in zijn auto, dan liegt hij. Hij wéét immers als geen ander dat dit niet zijn handen zijn. |
![]() Hier zijn de handen van JLD al een beetje te zien. Vergelijk zelf ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
nu moet verhofstadt natuurlijk nog iets straffers verzinnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be