![]() |
Vrouwen, laat uw billen zien!
Sloggi zoekt mooiste billen ter wereld.
Twee maanden lang kunnen vrouwen van over de hele wereld een foto van hun achterwerk uploaden op de actiesite 'Show me your sloggi'. De dame met de mooiste billen wordt volgend seizoen model voor Sloggi en wint 10.000 euro én een scooter. In oktober zullen de lokale finales plaatsvinden. De winnaressen van alle deelnemende landen vliegen vervolgens in november naar Munchen voor de grote finale, meldt Molblog.nl. Community rond billen Behalve de Show me your Sloggi actiesite zijn er ook Sloggi Song inclusief videoclip, een t-shirtlijn, e-cards, screensavers, Sliptips en een speciale sloggi 3D bril. Ook heeft de onderbroekenmaker een online community gelanceerd. Volgens het merk zijn er al 10.000 leden, ofwel billen, online. |
Wat een magere speenvarkens!
|
zo maaaaaaaaaager sommigen zeg :shock:
|
Het gezicht is voor mij belangrijker.:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie vooral schoon poepkes. :-D |
Citaat:
|
hahaha sorry niet om op te scheppen maar geef mij mijn eigen kont maar, niet graatmager maar ook geen drie voetballen groot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ze maar eens zien die billen van je! 8-) Ehhh, maar ![]() ze zijn zeker mooier dan deze: |
hahaha 75 unieke handtekeningen en ik laat mijn kont zien :lol: :lol:
|
Citaat:
Heb je er al spijt van? :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Showen showen!!!!! :-D |
Bij Dronkoers zijn we er niet gekomen wegens een voortijdig einde, dit moet gaan lukken.
|
Interessant, die wedstrijd. 8-)
;) :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be