![]() |
Citaat:
"the time of men has ended... The time of the orcs has come" |
Citaat:
|
Citaat:
Oeh, het topic is gesplitst toen ik zat te typen, gaaf, van het ene op het andere moment ben ik in een andere omgeving terecht gekomen... |
lol... Ze hebben dat hier gezet...
Was dat nu zo flauw? pfffff... Hehe zo heb ik nu nog een draadje meer op m'n naam staan he... dus back on topic: "leuke gelijkenis he" :D |
Citaat:
|
Citaat:
Het is omgekeerd in de gegeven quote: "the time of men has ended (=België is dood)... The time of the orcs has come (=een nieuwe benelux begint)..." Dus uw gelijkenis gaat niet op... De koning= aragon :lol: Wacht maar straaks loopt hij zijn paleis buiten: "for frodooooooooo (=voor Yves Letermeeeeee premier)" in de armen van de pers die plots door de aarde worden verslonden :lol: |
![]() olivier maingain ![]() zieje de gelijkenis? hier heb je alvast: ![]() milquet ![]() en onze allerbeste: ![]() Bart dewever ![]() |
![]() filip de winter wil ook even meedoen... |
de bh van vilvoorde
![]() |
Citaat:
|
En Jean-Luc in een ongekende bijrol...
![]() |
hans wil met de bub ook wat doen:
http://www.youtube.com/watch?v=g5lDi-O3Ktw (niet bdw he!) stadshouder= elio de ripo |
|
|
[FONT=Verdana]Hollen i ven[/FONT]
[FONT=Verdana]In gyrth han agorer [/FONT] [FONT=Verdana]a han beriar in gyrth [/FONT] [FONT=Verdana]Hollen i ven. let maar op voor de stilzwijgende belgische massa ;-) !!![/FONT] |
De Hollanders zouden trouwens per schip komen, maar daar is iets mis mee gegaan, iets met levende doden ofzo, waarschijnlijk de oprichters van België die genoeg hadden van zich omdraaien in hun graf...
|
Citaat:
Citaat:
|
Wanneer Vlaanderen haar onafhankelijkheid uitroept zal Vlaanderen aangevallen worden door België (=Wallonië), net zoals Gondor door Mordor werd aangevallen. En net zoals daar hun buren, Rohan, te hulp schieten zal Nederland ons komen bevrijden. :-P
|
Ik ben nou toch een beetje in de war, de Beneluxisten zijn de orc's toch, en die gingen winnen van de Belgisten, de mensen? En wie zijn dan de enten?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be