![]() |
De ... van Kim & lombas
1 Bijlage(n)
Gezien iedereen hier tegen mekaar aan het opbieden is om pikante foto's e.d. te plaatsen van lichaamsdelen enzo, konden lombas en ik uiteraard niet achterblijven. U moet weten dat lombas en ik ook aandachtshoeren zijn van hier tot in Tokio. Wij willen ook ons deel van de aandacht en daarom gaan we over tot de actie! Een nog nooit geziene en supergewaagde actie! We zijn er namelijk fier op dat we aandachtshoeren zijn!!!!
Bij 50 unieke handtekeningen posten wij hier namelijk de meest exclusieve foto die er van ons beide te vinden is! Het is een foto die slechts tijdelijk beschikbaar zal zijn wegens hoge uniekheidsfactor!! (Dit is géén persiflage) |
der gaat toch geen belgische vlag aan te pas komen eh?
|
Waar is de instemming van Lombas :hm:?
Ik teken niet voor een kat in een zak.:? |
1. De Garde. Alléén omdat iedereen er op zit te wachten.
|
Het is waar. De foto is érg exclusief (ik ben geen fotomens, zeer integendeel) en vanavond rond half negen �* negen uur genomen aan de Schelde.
En vermits we niet zouden durven te insinueren dat het ook maar ergens een persiflage zou zijn, waag ik me ertoe mijn instemming en volste zegen te geven aan mijn wederhelft. |
2. Firestone
|
ik vertrouw het niet :magniet:
|
Citaat:
|
Verdacht is het eerste woordje die bij mij opkomt als ik deze thread lees en bekijk !!!
|
Ja.
|
3. StevenNr1 (ofte Steven, ofte Franske, ofte andere)
|
Volgens mij is het verdacht, maar enkel op een grappige , ietwat flauwe manier.
4. Evilbu |
5. Pietje 8-)
|
Tja, een goeie verstaander heeft maar een half woord nodig. Opmerkzame mensen merken dat er slechts 3 puntjes staan in de topictitel. Ik ken persoonlijk maar weinig lichaamsdelen die beginnen met DE en maar 3 letters tellen.:twisted: :lol: :twisted:
|
allez dan maar.
6. nyn |
Citaat:
|
7 manta 8-) ('k wil weten wat er op die drie puntjes komt :-D )
|
Citaat:
|
7 Pluche
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be