![]() |
Jaguar XF
De nieuwe Jaguar XF, opvolger van de S-type:
![]() Geslaagd of Mondeo-cloon? Jaguar heeft imho nog altijd niet geleerd dat een schoenmaker beter bij zijn leest blijft. |
Engelse wagens: never!
Echt zonde van je geld. Is Jaguar trouwens al niet overgenomen door B&M? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
² Geef mij maar dit model: Bijlage 24780 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie wagen, lijkt me geen Mondeo-cloon maar is voor mij te onpraktisch.
|
Ne Jaguar moet er als ne Sovereign (of die modellen die er wat van weg hebben (ben niet zo thuis in auto's)) uitzien, anders is t voor mij gene Jaguar
|
Citaat:
Ik zal me nog verder outen: ik ben een verstokte anglofiel. |
Citaat:
|
Neus van de mondeo is iets anders maar voor de rest heeft hij er toch wel wat van weg. Geef mij dan maar een nieuwe mondeo met een 2.0 TDCI en 140 pk. Ook een hoop comfort met deftige prestaties voor 25.000 eurootjes.
|
Hoe dat ding eruit ziet is van minder belang voor mij.
De motor van die SV8 staat mij wel aan :-D |
Raar model voor een jaguar :-( ...
Geef mij dit model maar : ![]() |
1 Bijlage(n)
Dit was tenminste een jaguar ;-)
de XJ220 (S denk ik ook nog) |
Citaat:
( Moet wel ietsiepietsie ander kleurke op ...:? ) |
Citaat:
En als ge zoiets kunt betalen, is het echt geen moeite om hem volledig te laten herspuiten eh ;-) |
Ik vond de concept van de XF wel lekker, maar alle mooie strakke lijnen zijn eruit in het productie model. Trouwens, Jaguar is tegenwoordig niks meer of minder dan een veel te dure Ford. Spijtig eigenlijk. Doe mij maar een nieuwe BMW 3 reeks coupé of een Audi A5. Dat zijn tenminste nog auto's.
|
Lijkt mij wel een mooie wagen, maar als ik echt het geld er voor zou hebben...
![]() Jaguar E type |
Citaat:
Ouwbollige modellen... Kijk naar Aston Martin (dat heeft Jaguar trouwens ook goed gedaan, check de achterlichten), die verkopen tegenwoordig met hun nieuwe modellen als zoete broodjes. En die zien er allesbehalve ouwbollig uit... Ze zijn gewoon veeeel mooier dan de nieuwe Jaguar. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be