![]() |
Annemie Neyts en Antoinette Spaak gezellig keuvelend : waarom kan dat wel?
8O
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...artens_vrouwen# Gisteren in Ter Zake was er een kort maar gezellig onderonsje tussen Annemie Neyts (OpenVLD) en Antoinette Spaak( FDF). Het filmpje kan hier gedownload worden. Tja, ik snap dit niet, terwijl Vlaams Belang aan beide kanten van de taalgrens gemeden wordt als de pest, is het blijkbaar doodnormaal om dat te doen met iemand van FDF?:| |
Het FDF wilt België niet kapot, het Vlaams Belang wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allebei zijn ze even fanatiek in hun volksegoisme, maar ze overschrijden de grens van het pure onversneden racisme (net) niet. Het VB daarentegen is een ronduit racistische partij... Daarom kunnen Spaak en Neyts samen keuvelen en kunnen Dewever en Maingain samen aan tafel onderhandelen. |
Citaat:
Voorts vindt ik zowel FDF als NVA racistisch, maar het FDF is inderdaad niet tegen België en dat is een goede zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest u enig politiek inlevingsvermogen hebben, dan zou u begrijpen dat ik niet wil insinueren dat dat niet mag (net zoals ik jouw gezever ook gerust legitiem vind) maar dat ik het heel raar vind dat Neyts dat zit te doen, want je moet wel nog altijd door Vlamingen verkozen en vooral herverkozen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Door een gematigd communautair profiel aan te meten kan je je in Brussel populair maken bij een groter publiek dan datgen van je taalgroep |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze behaalde een (bescheiden) score van 10.932 stemmen. In het Brussels Gewest behaalde ze amper 2.791 voorkeurstemmen. |
Vooruit, Spaak heeft tijdens het gesprek toch in elk geval weer één woord bijgeleerd in het Nederlands ('verkenner').
|
Wat een elitair gezwam.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be