![]() |
Economisch subforum
Vraagje aan de moderators
Hoewel dit een politiek forum is zou ik het toch interessant vinden om een economisch subforum te hebben waar alle economische topics verzameld kunnen worden. Nu staan deze vaak wat verspreid in allerlei subfora. Economie is in de politiek uiteindelijk nooit veraf. Economisch links/rechts is een heel andere dimensie dan het traditionele links/rechts. Zou een economisch subforum mogelijk zijn? |
Goed idee, momenteel wordt dat allemaal vnl in Maatschappelijke Discussies gezet.
|
Inderdaad, in het debat subforum of op de linkse en rechtse fora komt het ook af en toe naar boven maar moet je altijd zoeken tussen een hele hoop andere topics.
|
Hoewel veel thema's natuurlijk deels economisch zijn klinkt dit als best een aardig plan.
|
Ik vind het alvast een goed idee. Tijd om hier nog eens mijn ideale forumindeling te deponeren!
Zo zou ik het doen: Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer gaat de moderatie zich eens bezighouden met de indeling??? En serieus nu!!!
|
Nog eventjes dit bovenaan het lijstje plaatsen! Klimaat een subforum en economie niet:-(
|
Volgens mij is er toch voldoende interesse, als je al de topics hier bekijkt die economisch gerelateerd zijn.
|
² Een goed idee verdient steun
|
³ zelf
|
up
|
Het Vlaams Nationalistisch forum (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=67) zou ook terug geactiveerd kunnen worden als themaforum!
Eventueel ook het Belgicistisch forum (hoewel daar zo goed als niet gepost werd vroeger) om de neutraliteit te behouden. |
Citaat:
Mijn visie over dat Belgisch en Vlaams-nationalistisch subforum: Je kan over de communautaire kwestie makkelijk praten in staatsinrichting. Als je het niet graag hebt dat tegenstanders zich moeien: negeerlijst of een eigen Vlaamsgezind forum. Maar hier weer een subforum gaan creëeren vind ik 1. onoverzichtelijk (het is hier nu al een warboel) 2. overbodig gezien er een subcategorie staatsinrichting is Ga je ook nog subfora inrichten voor Groot- en Heel-Neerlandisme of zo? |
Citaat:
Het is natuurlijk aan de moderatie, maar het afschaffen van dat subforum heeft er voor gezorgd dat heel wat discussies hier niet meer gevoerd kunnen worden. |
Citaat:
|
Zo dom kan dat idee trouwens niet zijn. Ik heb het immers niet over het oprichten van een nieuw subforum, maar over het reactiveren van een oud subforum dat in het verleden reeds zijn waarde bewezen heeft maar dat indertijd door wafelijzerpolitiek is afgeschaft.
|
Citaat:
Ik vind het sterk dat je direct zo heftig die vraag veroordeelt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be