Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Economisch subforum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94051)

reinaert68 30 augustus 2007 12:29

Economisch subforum

Vraagje aan de moderators

Hoewel dit een politiek forum is zou ik het toch interessant vinden om een economisch subforum te hebben waar alle economische topics verzameld kunnen worden. Nu staan deze vaak wat verspreid in allerlei subfora. Economie is in de politiek uiteindelijk nooit veraf. Economisch links/rechts is een heel andere dimensie dan het traditionele links/rechts.

Zou een economisch subforum mogelijk zijn?

Savatage 30 augustus 2007 12:30

Goed idee, momenteel wordt dat allemaal vnl in Maatschappelijke Discussies gezet.

reinaert68 30 augustus 2007 12:33

Inderdaad, in het debat subforum of op de linkse en rechtse fora komt het ook af en toe naar boven maar moet je altijd zoeken tussen een hele hoop andere topics.

Bovenbuur 30 augustus 2007 13:28

Hoewel veel thema's natuurlijk deels economisch zijn klinkt dit als best een aardig plan.

Zijne Heerlijkheid 2 september 2007 23:56

Ik vind het alvast een goed idee. Tijd om hier nog eens mijn ideale forumindeling te deponeren!

Zo zou ik het doen:

Citaat:

Politics.be
  • Suggesties en Mededelingen
Algemeen
  • Binnenland
  • Internationaal
  • Partijdiscussies
  • Persmededelingen
Thema-fora
  • Europa
  • Communautaire kwesties
  • Sociaal-economische kwesties
  • Sociaal-culturele kwesties
  • Moreel-ethische kwesties
  • (Politiek) historische thema's
  • Columns en Opinies
  • Links
  • Rechts
Diverse
  • K&K
  • Fora op verzoek van de gebruikers
Archief
  • (Oude) forumsessies
  • (Oude) fora m.b.t. verkiezingen
  • Andere
Usenet
  • ...

Havana 16 september 2007 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 (Bericht 2891680)
Zou een economisch subforum mogelijk zijn?

Totaal niet winstgevend !! Weet ge wel wat dat kost?? Heb je al een kosten-baten-analyse opgesteld?

baseballpolitieker 20 september 2007 20:39

Wanneer gaat de moderatie zich eens bezighouden met de indeling??? En serieus nu!!!

reinaert68 8 november 2007 02:05

Nog eventjes dit bovenaan het lijstje plaatsen! Klimaat een subforum en economie niet:-(

Savatage 8 november 2007 02:37

Volgens mij is er toch voldoende interesse, als je al de topics hier bekijkt die economisch gerelateerd zijn.

maarte 8 november 2007 12:03

² Een goed idee verdient steun

largo_w 8 november 2007 12:24

³ zelf

maarte 13 november 2007 19:09

up

lomeanor 14 november 2007 14:24

Het Vlaams Nationalistisch forum (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=67) zou ook terug geactiveerd kunnen worden als themaforum!

Eventueel ook het Belgicistisch forum (hoewel daar zo goed als niet gepost werd vroeger) om de neutraliteit te behouden.

Kim 14 november 2007 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 3071313)
Het Vlaams Nationalistisch forum (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=67) zou ook terug geactiveerd kunnen worden als themaforum!

Eventueel ook het Belgicistisch forum (hoewel daar zo goed als niet gepost werd vroeger) om de neutraliteit te behouden.

Krijg je daar een kick van of zo, om dat er telkens bij te zetten?

Mijn visie over dat Belgisch en Vlaams-nationalistisch subforum:

Je kan over de communautaire kwestie makkelijk praten in staatsinrichting. Als je het niet graag hebt dat tegenstanders zich moeien: negeerlijst of een eigen Vlaamsgezind forum.

Maar hier weer een subforum gaan creëeren vind ik

1. onoverzichtelijk (het is hier nu al een warboel)
2. overbodig gezien er een subcategorie staatsinrichting is

Ga je ook nog subfora inrichten voor Groot- en Heel-Neerlandisme of zo?

lomeanor 14 november 2007 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3071334)
Krijg je daar een kick van of zo, om dat er telkens bij te zetten?

Mijn visie over dat Belgisch en Vlaams-nationalistisch subforum:

Je kan over de communautaire kwestie makkelijk praten in staatsinrichting. Als je het niet graag hebt dat tegenstanders zich moeien: negeerlijst of een eigen Vlaamsgezind forum.

Maar hier weer een subforum gaan creëeren vind ik

1. onoverzichtelijk (het is hier nu al een warboel)
2. overbodig gezien er een subcategorie staatsinrichting is

Ga je ook nog subfora inrichten voor Groot- en Heel-Neerlandisme of zo?

Ik heb mijn argumenten hier al geplaatst in de andere draad, ik ga ze niet herhalen.

Het is natuurlijk aan de moderatie, maar het afschaffen van dat subforum heeft er voor gezorgd dat heel wat discussies hier niet meer gevoerd kunnen worden.

Kim 14 november 2007 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 3071348)
Het is natuurlijk aan de moderatie, maar het afschaffen van dat subforum heeft er voor gezorgd dat heel wat discussies hier niet meer gevoerd kunnen worden.

Dat is dan jammer maar niet het einde van de wereld m.i..

lomeanor 14 november 2007 14:37

Zo dom kan dat idee trouwens niet zijn. Ik heb het immers niet over het oprichten van een nieuw subforum, maar over het reactiveren van een oud subforum dat in het verleden reeds zijn waarde bewezen heeft maar dat indertijd door wafelijzerpolitiek is afgeschaft.

lomeanor 14 november 2007 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3071352)
Dat is dan jammer maar niet het einde van de wereld m.i..

Natuulijk is het het einde van de wereld niet, maar laat me tenminste de vraag stellen aan de moderatie (er is nog steeds geen antwoord op gekomen).

Ik vind het sterk dat je direct zo heftig die vraag veroordeelt.

Kim 14 november 2007 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 3071367)
Natuulijk is het het einde van de wereld niet, maar laat me tenminste de vraag stellen aan de moderatie (er is nog steeds geen antwoord op gekomen).

Het was er, het is verdwenen en het hoeft voor mijn part niet terug te komen. Geen van beide overigens, ook dat Belgisch nationaal forum mag gerust wegblijven.

Citaat:

Omdat ik van mening ben dat het een beetje zielig is om discussies per se in besloten kring (maar toch en plein public want iedereen kan het lezen) te willen voeren.

largo_w 14 november 2007 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 3071367)

ja en we stellen die vraag in de juiste draad...he 8O :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be