![]() |
Toegeven?
De cd&v is bezig om ons rijp te maken voor de kapitulatie!
Het lijkt erop alsof minstens St Genesius Rode bij Brussel aangesloten zal worden plus een inschrijvingsrecht voor de andere gemeenten met faciliteiten. De Franstaligen zulen daarom compensaties krijgen voor het toepassen van de grondwet! Het hoger belang zal weer te voorschijn komen en wij zijn de peer. Wat een laf volk zijn we toch! Laat ons vooral niet vergeten dat Herman Van Rompuy reeds betrokken was in de vorige hervormingen en telkens waren wij de verliezers. |
als dat waar is tonen we ons weer eens als een laf volk.
de walen zullen dan enkel winnen, want er komen faciliteiten bij. triestig hoe we ons altijd laten doen. (zucht ) |
en op basis van wat komt u tot die conclusie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weeral een herlderziende. Of iemand die snel paniekeert.
Herman Van Rompuy komt zelf uit de rand. Die zal wel weten hoe belangrijk het is daar niets af te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
U bent een propagandist zonder bronvermelding, één van de minder aangename soort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het daarom dat hij zondag de gordel aan zich laat voorbijgaan. Luister, ik wil geen spelbreker zijn, maar ik voel me bij de ontwikkelingen hélemaal niet gelukkig. ER WORDEN NU AFSPRAKEN GEMAAKT, |
die ik niet kan bewijzen, maar waar ik wel bang voor ben
Hopelijk ben ik véél te voortvarend geweest, hopelijk.... |
Citaat:
W8&C;-) |
Citaat:
1 heel positief ding heeft de regeringsvorming tot op vandaag opgeleverd: er zijn weer vele nieuwe separatistjes geboren;-) |
Citaat:
En de vraag is of er dat straks nog niet véél meer gaan worden! Uwe glazen bol : mss kan hij op zolder blijven liggen... |
Citaat:
niet te voorbarig zijn... |
Citaat:
|
Waar ik me meer zorgen over maak, is het volgende:
1) Verhofstadt is terug en aan het zoeken hoe hij ons kan verkopen om zodoende eerste minister te worden 2) Yves Desmedt en zijn medejournalisten slippendragers zijn terug en al weer aan het spinnen tegen de hardwerkende Vlaming die niet eeuwig wil betalen voor de franstaligen |
Citaat:
Wees daar maar zeker van! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be