Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hans Teeuwen leest de meisjes van Halal de les (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94114)

gm10 31 augustus 2007 20:13

Hans Teeuwen leest de meisjes van Halal de les

Jezus, wat maakt hij die drie moslima's belachelijk. Verbaal beresterk.

http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0

Jeronimo 31 augustus 2007 20:14

Die man is een genie.

Hawkeye 31 augustus 2007 20:24

Haha plat gaan :-D Ze hadden niet echt de antwoorden op hun kaartje staan :-D

gm10 31 augustus 2007 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hawkeye (Bericht 2895497)
Haha plat gaan :-D Ze hadden niet echt de antwoorden op hun kaartje staan :-D

Idd, ze hadden wel het een en het ander voorbereid, maar tegen zo'n kerel kunnen ze toch niet op. Heerlijk om die kerel met zijn baard te zien, was niet onverdeeld gelukkig :-).

Uh-Huh 31 augustus 2007 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 2895471)
Jezus, wat maakt hij die drie moslima's belachelijk. Verbaal beresterk.

http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0

Wie leest wie de les? :?

Persoonlijk vind ik dit niet zo geweldig. Het zijn volgens mij allemaal aandachtshoeren die een hoop onnodig lawaai maken. Ik kan de humor er niet van inzien en het ligt in dit geval niet aan mijn zuurpruim-gehalte maar aan hen. Waarschijnlijk liggen Hans Teeuwen en die meiden me niet.

Dus, een dikke :wtf: en :boo:!

Jaani_Dushman 31 augustus 2007 20:48

Hans Teeuwen is ongeveer even grappig als een zak cement. Die kerel heeft nog geen enkele keer een glimlach op mij gezicht kunen toveren.

En nu ook. Het enige wat hij uit zijn bek krijgt, is telkens weer: omdat ik dat leuk vind. De zieligaard...

gm10 31 augustus 2007 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2895548)
Hans Teeuwen is ongeveer even grappig als een zak cement. Die kerel heeft nog geen enkele keer een glimlach op mij gezicht kunen toveren.

En nu ook. Het enige wat hij uit zijn bek krijgt, is telkens weer: omdat ik dat leuk vind. De zieligaard...

Ik hou wel van die Hollandse ad rem-heid, maar smaken verschillen natuurlijk, je kan ook meer voor de bourgondische joligheid zijn als belg.

Hertog van Gelre 31 augustus 2007 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2895547)
Wie leest wie de les? :?

Persoonlijk vind ik dit niet zo geweldig. Het zijn volgens mij allemaal aandachtshoeren die een hoop onnodig lawaai maken. Ik kan de humor er niet van inzien en het ligt in dit geval niet aan mijn zuurpruim-gehalte maar aan hen. Waarschijnlijk liggen Hans Teeuwen en die meiden me niet.

Dus, een dikke :wtf: en :boo:!

Het was niet grappig bedoeld. Het was in een programma over integratie en vrije meningsuiting.

Uh-Huh 31 augustus 2007 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2895614)
Het was niet grappig bedoeld. Het was in een programma over integratie en vrije meningsuiting.

Je bedoelt dat dit een serieuze discussie (of een poging daartoe) was? 8O

Ah zo, dan heb er nog een reden bij om tegen 'Groot-Nederland' te zijn... :-P

Jeronimo 31 augustus 2007 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2895628)

Het zou toch een serieuze discussie op gang kunnen brengen... Of er al dan niet met religies gelachen mag worden. ;-)

Uh-Huh 31 augustus 2007 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 2895600)
Ik hou wel van die Hollandse ad rem-heid, maar smaken verschillen natuurlijk, je kan ook meer voor de bourgondische joligheid zijn als belg.

Ik vind die 'Hollandse ad rem-heid' meestal maar niets. Britse humor is voor mij nog altijd de beste en onklopbaar. :-)

Uh-Huh 31 augustus 2007 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 2895630)
Het zou toch een serieuze discussie op gang kunnen brengen... Of er al dan niet met religies gelachen mag worden. ;-)

Nee nee, d�*t was de discussie. 8O

Jeronimo 31 augustus 2007 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2895632)
Ik vind die 'Hollandse ad rem-heid' meestal maar niets. Britse humor is voor mij nog altijd de beste en onklopbaar. :-)

Britse humor kan ik echt niet uitstaan. 8O

Hertog van Gelre 31 augustus 2007 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2895628)

:-D

Het was bedoeld als ''luchtig onderdeel'' in een serieus programma.
Er waren best boeiende gesprekken met een - niet praktiserende - homoseksuele katholieke priester, een imam, vertegenwoordigers van belangengroepen etc.
Deze meiden missen echter professionaliteit in hun ''interviewtechniek''.

Jeronimo 31 augustus 2007 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2895635)
Nee nee, d�*t was de discussie. 8O

Dat was de openingspost, daarna volgt meestal de discussie.

Nynorsk 31 augustus 2007 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 2895630)

Natuurlijk mag er met religies gelachen worden.

De vraag is waar de grens ligt wat betreft 'beledigen'. Kan �*lles gezegd worden? Pesten op het werk is ondertussen gereglementeerd, maar eigenlijk gaat het me niet zozeer om wetgeving, maar om wat er tussen de mensen leeft. Ik hoop dat we niet zullen evolueren naar een maatschappij waarin de vrijheid van meningsuiting zo absoluut is dat pesten en emotionele mishandeling niet meer als 'fout' zullen aanzien worden en er zal gezegd worden dat de 'slachtoffers' ervan maar een 'schild moeten hebben'.

Nick_ 31 augustus 2007 21:50

Heb het gevoel dat Teeuwen Van Gogh achterna wil gaan :?

Hertog van Gelre 31 augustus 2007 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2895649)
Natuurlijk mag er met religies gelachen worden.

De vraag is waar de grens ligt wat betreft 'beledigen'. Kan �*lles gezegd worden? Pesten op het werk is ondertussen gereglementeerd, maar eigenlijk gaat het me niet zozeer om wetgeving, maar om wat er tussen de mensen leeft. Ik hoop dat we niet zullen evolueren naar een maatschappij waarin de vrijheid van meningsuiting zo absoluut is dat pesten en emotionele mishandeling niet meer als 'fout' zullen aanzien worden en er zal gezegd worden dat de 'slachtoffers' ervan maar een 'schild moeten hebben'.

Exact dát was het onderwerp van discussie in dit programma.

Nynorsk 31 augustus 2007 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2895660)
Exact dát was het onderwerp van discussie in dit programma.

ik dacht dat het onderwerp van discussie dat liedje van Teeuwen was.
Dat valt niet onder pesten of emotionele mishandeling.
Maar hij haalde aan dat zijn grens ligt bij 'geweld'. Alles mag gezegd worden, als er maar geen geweld gebruikt wordt. Ik krijg daar een beetje kippevel van. Alsof woorden geen diepe menselijke schade kunnen aanrichten. Er zijn mensen wiens leven gebroken is door aanhoudende beledigingen. Alsof we daar dan ook geen klein beetje rekening mee moeten houden. Ik vind dat kil, koud.
Ik heb het gevoel dat die vrijheid van meningsuiting, die ik overigens hoog in het vaandel draag, geradicaliseerd wordt, en ik ben daar een beetje bang van, ja.

Tavek 31 augustus 2007 22:06

Moslims die kunnen lachen met hun geloof. Zodra dat kan, zijn we goed bezig en is er hoop voor de maatschappij kwa integratie. Wij lachen toch ook met Jezus ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be