![]() |
Apartheid?
Citaat:
|
:?
hmmmm ... Apartheid als in :aparte uren in't zwembad voor vrouwen en mannen ??? Aparte tijdstippen in openluchtrecreatieparken voor migrantenjongeren en politie ??? Mss toch iets duidelijker zijn ... 8-) |
Citaat:
Nu even serieus: denk je echt dat een Vlaamse Staat een fascistisch regime zal worden? |
Citaat:
|
Waarom puur bloed? Wat maakt bloed uit? Je hebt strontachterlijke Vlaemingen en allochtonen die verwesterd zijn en niet aan het middeleeuws islamisme doen.
|
Citaat:
Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna. |
Citaat:
Grote volkeren hebben de mogelijkheid om zichzelf uit te lachen. Britten doen dit, Amerikanen zijn ook onlangs begonnen met dit te doen. Vlamingen doen dit niet. Lachen met zichzelf is voor hun een zonde. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch raar dan dat half de armoedzaaiende moslimwereld absoluut naar dit achterlijke en racistiese landje wil komen |
[quote=ikbensatan;2898725]Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.
Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.[/quote] :twisted: Hey je beledigingen in trekken vriendj of ge krijgt mee mij te doen. Klacht is naar moderatie gestuurd. :twisted: :twisted: :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
(Drogreden van de dubbele vraag. Dat ik u daar niet meer op betrap.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be