![]() |
Waarom willen homo's zo krampachtig opvallen?
Ik heb niets tegen homo's of lesbiennes. Integendeel, mijn vrienden- en familiekringen tellen er verschillende. Maar wat iemand mij op dit gezellige forum toch eens moet duidelijk maken, is waarom er de laatste tijd almaar meer homo's en lesbo's opduiken - zeker op fora - die hun afwijkende geaardheid zeer opvallend, soms zelfs provocatief, willen etaleren. Vanwaar dit krampachtige 'look at me, I'm different'-gedrag? Mij lijkt het vooral een prima manier om weinig breeddenkende luitjes op stang te jagen. Of is het daar om te doen, misschien?
|
Al een geluk dat de homo's (het merendeel kontpluim-naaktdansers op gay parades) op dit forum geen weerspiegeling zijn van de realiteit...
|
Here we go again......
|
't Was alweer een tijdje geleden dat een homofoob zijn ongenoegen over homo's kon etaleren. Nu is het nog wachten op Paulus met zijn voortplantingssprookjes en we zijn weer voor enkele honderden pagina's vertrokken.
Onze nep-allochtoon annex vb-provocateur is ook alweer meteen van de partij zie ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vele homo's voelen zich direct langs achteren gepakt... ;-)
|
Citaat:
Misschien dat een immodium zou helpen? |
Citaat:
Maar die homos die ik ken proberen niet op te vallen. |
Citaat:
eerst zijn de zwarten dom , en nu de homo's decadent. welke bevolkingsgroep volgt er dan ? iemand die voordurend homo's stigmatiseerd met de bedoeling deze groep te schaden is inderdaad homofoob. is iedereen die jouw mening over homo's niet deelt dan homo ??!! zijn alle homo's dan hetzelfde ??????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en waarom mogen mensen geen pluimen in hun gat steken ?????????? |
weer rond de pot aan draaien ,brandaan.
u vind maar èèn persoon " normaal " op deze wereld : uw eigen persoontje |
Citaat:
Citaat:
U wordt hier trouwens weer persoonlijk, u gaat weer niet in op vragen van anderen en uw eigen argumentatie ontbreekt geheel. Als u hier bent om te discussieren, dan kunt u toch wel het fatsoen opbrengen om directe vragen te beantwoorden en om niet steeds op de man te spelen? Als u hier echter niet bent om te discussieren, wat doet u hier dan wel? |
Citaat:
ik kan moeilijk discuteren met iemand die denkt de hele waarheid aan zijn zijde te hebben en zijn eigen meningen nooit in vraag stelt. uw Belangretoriek is echt een muur waar rede op botst |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Toon me de zin in mijn post waaruit ongenoegen blijkt, u leest blijkbaar met een gekleurde bril. Mijn vraag richtte zich o.a. tot het type homo's dat met uitdagende foto's op dit forum de aandacht probeert te trekken. Het is dus logisch dat u zich aangesproken voelt. Als u me nu ook nog een verhelderend antwoord op mijn vraag kunt verschaffen, dan ben ik een voldaan mens. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be