![]() |
Verjaardag Paola
Zoëven het nieuws gezien op VTM ? Mensen toch, waarom zoveel zendtijd daar aan besteden? Zijn er geen belangerijker zaken in de wereld dat zo'n circus? Who cares about Paola. 'k Vind Sinterklaas belangerijker dan die madam.
|
VTM doet wat VTM wilt.
Dat het zo'n uitgebreid item was op één, vond ik wel minder. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik jank daar niet zo over. |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben niet jaloers op hun geld ofzo. ik vind dat ze dat mogen hebben. ook al 'komt het van onze belastingen' en de hele zever... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
waarom moet een voetballer 5 miljoen euro per jaar verdienen? of een zanger? of een manager? omdat ze 'talent' hebben? wie bepaald wat 'talent' is? de markt? is dat een objectieve beoordelaar? en hun kinderen? wat hebben die gepresteerd? awel als die dat allemaal mogen hebben, mag de koning dat ook. die is bovendien niet meer of minder nuttig dan pakweg koen wouters of kim clijsters. vele mensen zijn fan van het koningshuis, verzamelen daar prentjes van enzo. de koning is een taalgrensoverschrijdend symbool van nationale eenheid. heeft een diplomatieke functie, (gasten ontvangen op een koninklijk paleis is altijd chiquer en geeft meer cachet dan in op een 'texas ranch'), is altijd sympathiek en brengt een positieve boodschap dat boven het gemekker van politici uitstijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Albert en diens familie krijgt het geld... tja, waarom eigenlijk? Juist, omdat ze in een bepaalde wieg werden geboren en daardoor ipso facto een bepaalde staatsfunctie krijgen toegeschoven. Persoonlijke verdienst is er niet bij. Om buitenlandse gasten te ontvangen hebben we geen volledige koninklijke familie nodig die allemaal geld moet worden toegeschoven. Kijk maar eens naar Nederland waar alleen de koningin en de kroonprins een dotatie krijgen. Of naar de Scandinavische vorstenhuizen waar alleen de werking voor de staatsambten wordt betaald. Of het chiquer staat, is een totaal persoonlijke indruk. Ik denk dat menig staatshoofd veel gelukkiger zal zijn ontvangen te worden door president Bush dan door koning Albert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind niet dat 'werken' zomaar alles rechtvaardigt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be