Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verjaardag Paola (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94186)

Argusx43 2 september 2007 19:04

Verjaardag Paola

Zoëven het nieuws gezien op VTM ? Mensen toch, waarom zoveel zendtijd daar aan besteden? Zijn er geen belangerijker zaken in de wereld dat zo'n circus? Who cares about Paola. 'k Vind Sinterklaas belangerijker dan die madam.

AdrianHealey 2 september 2007 19:06

VTM doet wat VTM wilt.

Dat het zo'n uitgebreid item was op één, vond ik wel minder.

baseballpolitieker 2 september 2007 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2898813)
VTM doet wat VTM wilt.

Dat het zo'n uitgebreid item was op één, vond ik wel minder.

Ik heb één nieuws gezien en dat item was me niet opgevallen omdat het volledig uit de lucht komt vallen als ik nu site van de morgen lees...:oops:

Mitgard 2 september 2007 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 2898807)
Zoëven het nieuws gezien op VTM ? Mensen toch, waarom zoveel zendtijd daar aan besteden? Zijn er geen belangerijker zaken in de wereld dat zo'n circus? Who cares about Paola. 'k Vind Sinterklaas belangerijker dan die madam.

ik vind de beurscijfers ook niet de moeite om zendtijd aan te besteden.
maar ik jank daar niet zo over.

born2bewild 2 september 2007 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2898897)
ik vind de beurscijfers ook niet de moeite om zendtijd aan te besteden.

Paola en Albert des te meer.

Mitgard 2 september 2007 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 2898900)
Paola en Albert des te meer.

goed voor hen.
ik ben niet jaloers op hun geld ofzo. ik vind dat ze dat mogen hebben. ook al 'komt het van onze belastingen' en de hele zever...

Jan van den Berghe 2 september 2007 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2898924)
goed voor hen.
ik ben niet jaloers op hun geld ofzo. ik vind dat ze dat mogen hebben. ook al 'komt het van onze belastingen' en de hele zever...

En kunt u ook uitleggen waarom u vindt dat ze het mogen hebben? Of is het "zomaar"?

Eddy B 2 september 2007 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2898951)
En kunt u ook uitleggen waarom u vindt dat ze het mogen hebben? Of is het "zomaar"?

Ik vrees trouwens dat het meeste komt van afgehakte handjes...

Zwartengeel 2 september 2007 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 2898807)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Le Figaro
Personne ne se souvient plus de la vieille histoire soviétique où un secrétaire de cellule du parti demande �* l'une de ses ouailles pourquoi elle n'était pas présente �* la dernière réunion. Et la réponse de fuser : « Si j'avais su qu'il s'agissait de la dernière réunion, je serais venue. »

Misschien omdat ze bij de TV stilaan ook door hebben dat het binnenkort, naar analogie met bovenstaande, mogelijks ook afgelopen is met die royale kliek?

Mitgard 2 september 2007 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2898951)

het geld is overal 'slecht verdeeld'.
waarom moet een voetballer 5 miljoen euro per jaar verdienen? of een zanger? of een manager? omdat ze 'talent' hebben? wie bepaald wat 'talent' is? de markt? is dat een objectieve beoordelaar?
en hun kinderen? wat hebben die gepresteerd?

awel als die dat allemaal mogen hebben, mag de koning dat ook. die is bovendien niet meer of minder nuttig dan pakweg koen wouters of kim clijsters.
vele mensen zijn fan van het koningshuis, verzamelen daar prentjes van enzo. de koning is een taalgrensoverschrijdend symbool van nationale eenheid. heeft een diplomatieke functie, (gasten ontvangen op een koninklijk paleis is altijd chiquer en geeft meer cachet dan in op een 'texas ranch'), is altijd sympathiek en brengt een positieve boodschap dat boven het gemekker van politici uitstijgt.

AyneRand 2 september 2007 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B (Bericht 2898974)
Ik vrees trouwens dat het meeste komt van afgehakte handjes...

En dan? Geld is geld.

evilbu 2 september 2007 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2899005)
En dan? Geld is geld.

Geld is inderdaad geld. Dat klopt. Maar dat is vrij logisch.

Jan van den Berghe 2 september 2007 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2899000)
awel als die dat allemaal mogen hebben, mag de koning dat ook. die is bovendien niet meer of minder nuttig dan pakweg koen wouters of kim clijsters.
vele mensen zijn fan van het koningshuis, verzamelen daar prentjes van enzo. de koning is een taalgrensoverschrijdend symbool van nationale eenheid. heeft een diplomatieke functie, (gasten ontvangen op een koninklijk paleis is altijd chiquer en geeft meer cachet dan in op een 'texas ranch'), is altijd sympathiek en brengt een positieve boodschap dat boven het gemekker van politici uitstijgt.

De eerste groep heeft dat geld ontvangen door ervoor te werken, door zich naar de top te werken.

Albert en diens familie krijgt het geld... tja, waarom eigenlijk? Juist, omdat ze in een bepaalde wieg werden geboren en daardoor ipso facto een bepaalde staatsfunctie krijgen toegeschoven. Persoonlijke verdienst is er niet bij.

Om buitenlandse gasten te ontvangen hebben we geen volledige koninklijke familie nodig die allemaal geld moet worden toegeschoven. Kijk maar eens naar Nederland waar alleen de koningin en de kroonprins een dotatie krijgen. Of naar de Scandinavische vorstenhuizen waar alleen de werking voor de staatsambten wordt betaald.

Of het chiquer staat, is een totaal persoonlijke indruk. Ik denk dat menig staatshoofd veel gelukkiger zal zijn ontvangen te worden door president Bush dan door koning Albert.

Jan van den Berghe 2 september 2007 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2899012)

AyneRand denkt zoals keizer Vespasianus.

AyneRand 2 september 2007 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2899012)

Dus moet je er ook geen discussiepunt van maken.

born2bewild 2 september 2007 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2899018)

Of het chiquer staat, is een totaal persoonlijke indruk. Ik denk dat menig staatshoofd veel gelukkiger zal zijn ontvangen te worden door president Bush dan door koning Albert.

Denk al maar aan Verhofstadt, welke kortsluitingen een bezoek aan het Witte Huis bij die man teweegbracht omdat hij naast President Bush mocht zitten, daarover zijn ze in de VS nog niet uitgelachen.

AyneRand 2 september 2007 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2899020)
AyneRand denkt zoals keizer Vespasianus.

Onmogelijk, hij was geen kapitalist.

Mitgard 2 september 2007 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2899018)
De eerste groep heeft dat geld ontvangen door ervoor te werken, door zich naar de top te werken.

ik vind niet dat 'werken' zomaar alles rechtvaardigt.

Jan van den Berghe 2 september 2007 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2899027)
Onmogelijk, hij was geen kapitalist.

Hoe, geld was toch geld...

Jan van den Berghe 2 september 2007 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2899028)
ik vind niet dat 'werken' zomaar alles rechtvaardigt.

Dat is dan ook niet het discussiepunt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be