![]() |
Enquête: ons belgisch koningshuis , weg ermee?
Wat zijn de gedachten hier over op dit forum?
Wat mij betreft , ware het best dat het er nooit was geweest. Zoals België. |
Voor 1 topic wil ik wel eens royalist zijn.
|
Al genoeg gastarbeiders hier in den belziek. En die van de zoveelste generatie zijn nog altijd even lastig als dienen eerste...
|
Monarchie is gedateerd, de tijd dat een ratrace winnen tussen spermatozoïden voldoende is om een hoge positie te bekleden en boven andere burgers gesteld worden is voorbij. ieder weldenkend mens moet het daarmee eens zijn.
|
Ik vraag me af waarom er nog een koningshuis bestaat?
België was toch een democratie, right? Dus wat zit die koning-door-bloedrecht gast daar nog boven andere burgers te doen? |
Citaat:
http://www.vrijvanzegel.net/blog2/index.php?/archives/215-Afscheidsbrief....html#extended mag hem, mijnentwege, hier ook publiceren. |
Dankzij de koning vergeten we dat er nog slechte mensen (VB en gelijkgestemden) op deze wereld bestaan. Het is ondenkbaar dat een mongool met 1 wenkbrauw aan de top komt, of zo'n dikke papzak die de hele dag kwaad kijkt en alleen aan zijn eigen bord denkt.
Gelukkig dat de tegenstanders in de minderheid zijn. :lol: en gezien jullie na al die vele jaren nog steeds minder waard zijn dan het vuil in de straat, denk ik niet dat jullie droom ooit bewaarheid zal worden. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dankzij de koning wordt zij iedere dag herinnerd aan het bestaan van 'slechte mensen, mongolen en papzakken', zeker ook aan mestkevers(Geotrupes stercorarius) ! |
Citaat:
|
Als België ooit barst gai k proberen als communautair te blijven linken.
Ik denk dat daar best wel wat humor uit te halen valt. |
Citaat:
|
Indien het koningshuis noodzakelijk zou zijn om België te behouden, moeten ze dat onmiddelijk afschaffen. De idee dat eeen verkozen president niet dienstig zou kunnen zijn als staatshoofd is belachelijk.
|
Eindelijk nog eens op objectieve peiling.
Van mij mogen ze het koningshuis inderdaad zo snel mogelijk opdoeken. Deze bende zijn al langer een doorn in het oog van vele vlamingen. Hun nederlands trekt op niets en als je het vergelijk maakt met maxima weet je genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, Hans I, u bent nog nooit goed geweest in de geschiedenis. Denken we maar aan de hilarische uitspraken die u deed over 1302, de Belgae, "België" in de vroege middeleeuwen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be