![]() |
Het kleuteronderwijs ging vandaag opnieuw van start.. De nieuwe radio1 ook...
Onze openbare nieuwszender verkleutert steeds meer en meer...
|
't zal gaan tijd worden dat ze bij de VRT nog eens staken, dan ziet en hoort een mens nog eens iets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VTM-gerelateerde media is natuurlijk van een hoog niveau in vergelijking... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een héél klein beetje maar... ps. ik mis soms ook het nieuws voor duivenliefhebbers en het afdreunen van de waterstanden... of die oergezellige avonden met Lutgart Simons in de loopgraven van de legerdienst. Ik neem aan dat je d�*t soort van nostalgie niet bedoelt, of wel soms? |
Citaat:
|
Wat heb je nu aan nieuws voor duivenmelkers als je duivenliefhebberij zich beperkt tot het nuttigen van?
Die berichtgeving, over windrichtingen, heeft mij trouwens steeds als Chinees in de oren geklonken. Moet iedere Vlaming hiervan genieten? Luthgard Simons ? Ik begrijp de nostalgie. Maar ik vergelijk het met het missen van de stem van nonkel Bob, het korte rokje van Jeanine Bisschops in Keromar, of de warme stem van Kris Smedt. Oh ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met een tutter in de mond en een rammelaar in de rechterhand valt de nieuwe stijl van radio1 toch best te pruimen (men moet dan wel zijn tutter uit zijn mond halen)...;-)
|
Citaat:
nee, nee, 'k had het wel door |
Citaat:
|
Die Annemie Peeters werkt danig op mijn zenuwen!
Steeds een vraag stellen en de mensen de tijd niet geven een antwoord te geven zonder te onderbreken. Onbeleefd wicht én arrogant daarbovenop. En duidelijk van een linkse strekking, zoals het gros bij de Pravda... |
Citaat:
Het krantenoverzicht van 7:30 u vindt U wsl ook een felle verbetering? |
Citaat:
Maar om nog eens terug te keren naar die "verkleutering". Ik vind dat een zender vooral niet elitair mag zijn. Vroeger was radio 1 dit wel. Toen was het precies een zender voor ingewijden. Iedereen betaalt belastingen voor alle openbare omroepen, dus moeten ze ook voor iedereen toegankelijk zijn. Naar het voorbeeld van Klara: klassieke muziek voor een breed publiek. Wat ik wel mis, is de uitzending "voor de dag", waar de actualiteit toch iets meer aan bod kwam. Nu is er precies meer afwisseling tussen informatie en actualiteit enerzijds, en muziek anderzijds. Die indruk heb ik toch. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be