![]() |
Luikse brandweer uitgerukt?
BAARLE-HERTOG
De brandweer in de Waalse stad Luik heeft mogelijk een twijfelachtig record gevestigd door maar liefst zes keer uit te rukken voor dezelfde brand. Dat meldden de Vlaamse media zaterdag. Na urenlange bluswerkzaamheden in een meubelmakerij waar vrijdag aan het begin van de avond brand was uitgebroken, gaf de brandweer het sein brand meester. Later op de avond werden de spuitgasten weer opgetrommeld omdat het vuur weer was opgelaaid. Het mocht niet baten. Tot vier keer toe moesten zij opnieuw uitrukken omdat ze hun werk kennelijk niet goed gedaan hadden. Na de laatste interventie zaterdag stond het bedrijf volledig onder water, waardoor de Luikse brandweer een zevende tussenkomst bespaard bleef. |
wat heeft Baarle Hertog daarmee te maken eigenlijk?
|
Citaat:
|
Drentse brandweer poseert voor foto bij brandend huis
In het Nederlandse Havelte, in de provincie Drenthe, hebben zeven brandweermannen geposeerd voor een groepsfoto bij een nog volop brandend en rokend gebouw. De foto valt niet overal in goede aarde. Dat schrijft de krant De Telegraaf vrijdag. De brandweermannen moesten wachten op gasleverancier Nuon, die de gasleiding naar de brandende woonboerderij moest afsluiten. Ze maakten van de gelegenheid gebruik voor een groepsfotootje. In de Drentse gemeente Westerveld ontstond donderdag nogal wat beroering over de afdruk. Brandweercommandant Anne Kemkers gaf de brandweermannen een flinke uitbrander over de kwestie. "Het lijkt nu namelijk alsof ze zomaar poseren voor een foto terwijl de feitelijke klus nog niet geklaard is. Dat kan niet, vind ik." 1-1 ;) |
brandweer leuven vierde eind augustus zijn 200-jarige bestaan...
ik dacht, laat ik het maar eens zeggen |
Mooi zo.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
haha die foto ziet der inderdaad wel uit alsof die manne ff een pauze nemen en wat gaan picknicken tussen het blussen door
|
Citaat:
Die mannen kunnen volgens mij een wit stuk papier bij de burgemeester gaan halen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be