Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vlaamse jongeren, betoog mee! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94222)

Bert Deckers 3 september 2007 15:59

Vlaamse jongeren, betoog mee!

Vlaamse vrienden,
Vlaamse jongeren,

Over ongeveer één week trekken we naar Brussel. Daar zal op dinsdag 11 september de betoging tegen de islamisering van Europa plaatsvinden. De betoging, die ondertussen nog altijd verboden is, zal van start gaan om 12 uur aan het Schumanplein in Brussel. Uit goede bron heb ik vernomen dat de politie het negeren van het verbod op betogen door de vingers zal zien. Dat kan ook moeilijk anders als je bedenkt dat er 20.000 manifestanten verwacht worden.

Ondertussen heeft uw dienaar niet stilgezeten en heb ik ervoor gezorgd dat enkele jongerenverenigingen achter één spandoek zullen opstappen. Onder andere het Katholiek Vlaams Hoogstudenten Verbond (KVHV), de Nationalistische Studentenvereniging (NSV!) en de Vlaams Belang Jongeren (VBJ) zullen één gezamenlijke boodschap de wereld in sturen: "Europa Europees - islamisten buiten".

Bij deze roep ik dan ook alle andere jongeren op om zich achter dit spandoek te scharen. Op deze manier geven we de wereld te kennen dat ook de jeugd begaan is met de toekomst van Europa en van Vlaanderen in het bijzonder! Buiten het spandoek zullen wij ook Vlaamse Leeuwenvlaggen meedragen.

Dus nogmaals: wees erbij op 11 september in Brussel. 12 uur, Schumanplein. Mee betogen is het minste wat je kan doen.

Bert Deckers
Voorzitter VBJ Antwerpen
Provincieraadslid

http://bertdeckers.skynetblogs.be

Bhairav 3 september 2007 16:15

:sleeping:
TMF en JIMtv zijn nu eenmaal populairder...

the outlaw torn 3 september 2007 16:19

goh ja, kan zowiezo toch niet komen, mr de betoging is een goeie zaak, en dat verbod een door de knieen gaan voor de islamieten. een goeie zaak dat die betoging toch doorgaat.

vrije meningsuiting, niet alleen voor links mr ook voor rechts !!!!

An Arkos 3 september 2007 17:46

Ja, loop mee en kom geklemd tussen neonazis en moslimfundies!

the outlaw torn 3 september 2007 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 2900878)
Ja, loop mee en kom geklemd tussen neonazis en moslimfundies!

die neonazis zijn goeie zaak vr die betoging, mr de betoging zelf wel.

en trouwens, meelopen zou ik zowiezo niet doen, ...

baseballpolitieker 3 september 2007 18:23

Is dit niet oproepen tot het overtreden van de wet?:lol:

Is natuurlijk altijd wel spannend..., een helse dag in Brussel zal het worden!:-D

the outlaw torn 3 september 2007 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2900981)

Is natuurlijk altijd wel spannend..., een helse dag in Brussel zal het worden!:-D

mja, ergens wel, misschien is dat net wat ze willen de wet overtreden :-P

een helse dag word het zeker.

battlefield brussels !!!!!

StevenNr1 3 september 2007 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 2900641)
Uit goede bron heb ik vernomen dat de politie het negeren van het verbod op betogen door de vingers zal zien.

De helft van de politie zou maar al te graag meelopen waarschijnlijk

Graaf van Vlaanderen 3 september 2007 19:12

kan niet moet naar school.
Maar ik zal er in geest zijn;-)

Mitgard 3 september 2007 19:51

alleen als we met molotovs naar het links gespuis mogen smijten, bert.

Bolsjewiek 3 september 2007 20:20

Citaat:

Vlaamse vrienden,
Vlaamse jongeren,

Over ongeveer één week trekken we naar Brussel. Daar zal op dinsdag 11 september de betoging tegen de islamisering van Europa plaatsvinden. De betoging, die ondertussen nog altijd verboden is, zal van start gaan om 12 uur aan het Schumanplein in Brussel. Uit goede bron heb ik vernomen dat de politie het negeren van het verbod op betogen door de vingers zal zien. Dat kan ook moeilijk anders als je bedenkt dat er 20.000 manifestanten verwacht worden.

Ondertussen heeft uw dienaar niet stilgezeten en heb ik ervoor gezorgd dat enkele jongerenverenigingen achter één spandoek zullen opstappen. Onder andere het Katholiek Vlaams Hoogstudenten Verbond (KVHV), de Nationalistische Studentenvereniging (NSV!) en de Vlaams Belang Jongeren (VBJ) zullen één gezamenlijke boodschap de wereld in sturen: "Europa Europees - islamisten buiten".

Bij deze roep ik dan ook alle andere jongeren op om zich achter dit spandoek te scharen. Op deze manier geven we de wereld te kennen dat ook de jeugd begaan is met de toekomst van Europa en van Vlaanderen in het bijzonder! Buiten het spandoek zullen wij ook Vlaamse Leeuwenvlaggen meedragen.

Dus nogmaals: wees erbij op 11 september in Brussel. 12 uur, Schumanplein. Mee betogen is het minste wat je kan doen.

Bert Deckers
Voorzitter VBJ Antwerpen
Provincieraadslid

Waar hebben we verdomme nog politie voor nodig als ze hun plicht niet doen?
Het traangas en waterkanon bewaren ze waarschijnlijk voor een antiracistische betoging, of een van daklozen.

Bolsjewiek 3 september 2007 20:29

Citaat:

Vlaamse vrienden,
Vlaamse jongeren,

Je bent dit nog vergeten:
... en schaar u aan de kant der Vlaemsche SS ter verdediging en meerdere eer en glorie van ons volk en ras!
Sieg Heil!
:roll: :roll: :roll:

Uh-Huh 3 september 2007 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2900981)

Inderdaad. En hopelijk worden ze dan ook opgepakt door de politie van de rechtsstaat. :twisted:

An Arkos 3 september 2007 21:23

Citaat:

Uit goede bron heb ik vernomen dat de politie het negeren van het verbod op betogen door de vingers zal zien.

helaba, dat kan zomaar niet! De wet is de wet, uiteenslaan vanaf het begin die handel, hoe durven ze, betogen zonder toestemming?

slobodan 3 september 2007 21:29

Citaat:

Over ongeveer één week trekken we naar Brussel. Daar zal op dinsdag 11 september de betoging tegen de islamisering van Europa plaatsvinden.

Veel succes! Het wordt tijd dat de kloof tussen Vlaamse bevolking en politiek-correcte islamvrienden eens duidelijk aangetoond wordt! weg met Islam en islamieten in Europa!

Uh-Huh 3 september 2007 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 2901399)
helaba, dat kan zomaar niet! De wet is de wet, uiteenslaan vanaf het begin die handel, hoe durven ze, betogen zonder toestemming?

Echt wel hypocriet van die mensen, niet? Als de rechtsstaat hen zo aan het hart ligt (wat trouwens heel gezond is vóór en in een democratie), waarom respecteren ze zélf dan niet zijn beslissing, nl. het verbod van de Raad van Sate op die betoging?

StevenNr1 3 september 2007 21:48

jamaar ge hebt rechtstaat en pocostaat e

Pietje 3 september 2007 21:52

HET moment om alle waterkanonnen nog eens uit te testen 8-)

Uh-Huh 3 september 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2901441)
jamaar ge hebt rechtstaat en pocostaat e

Oh ja, een democratische staat die rekening houdt met al haar burgers is een 'pocostaat', zeker?

Dan zeg ik: lang leve de 'pocostaat'! :cheer:

Lincoln 3 september 2007 22:03

Citaat:

Vlaamse vrienden,
Vlaamse jongeren,

Bert Deckers
Voorzitter VBJ Antwerpen
Provincieraadslid

Alle uitschot op één hoop, het wordt spannend mannen,. Als de extreem linkse liberalen en de marginalen van extreem rechts en wat uitschot hier en daar samen komen op de dag van eleven nine, wat zou het dan lekker smullen onder elkaar ! :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be