![]() |
Vlaamse jongeren, betoog mee!
Vlaamse vrienden,
Vlaamse jongeren, Over ongeveer één week trekken we naar Brussel. Daar zal op dinsdag 11 september de betoging tegen de islamisering van Europa plaatsvinden. De betoging, die ondertussen nog altijd verboden is, zal van start gaan om 12 uur aan het Schumanplein in Brussel. Uit goede bron heb ik vernomen dat de politie het negeren van het verbod op betogen door de vingers zal zien. Dat kan ook moeilijk anders als je bedenkt dat er 20.000 manifestanten verwacht worden. Ondertussen heeft uw dienaar niet stilgezeten en heb ik ervoor gezorgd dat enkele jongerenverenigingen achter één spandoek zullen opstappen. Onder andere het Katholiek Vlaams Hoogstudenten Verbond (KVHV), de Nationalistische Studentenvereniging (NSV!) en de Vlaams Belang Jongeren (VBJ) zullen één gezamenlijke boodschap de wereld in sturen: "Europa Europees - islamisten buiten". Bij deze roep ik dan ook alle andere jongeren op om zich achter dit spandoek te scharen. Op deze manier geven we de wereld te kennen dat ook de jeugd begaan is met de toekomst van Europa en van Vlaanderen in het bijzonder! Buiten het spandoek zullen wij ook Vlaamse Leeuwenvlaggen meedragen. Dus nogmaals: wees erbij op 11 september in Brussel. 12 uur, Schumanplein. Mee betogen is het minste wat je kan doen. Bert Deckers Voorzitter VBJ Antwerpen Provincieraadslid http://bertdeckers.skynetblogs.be |
:sleeping:
TMF en JIMtv zijn nu eenmaal populairder... |
goh ja, kan zowiezo toch niet komen, mr de betoging is een goeie zaak, en dat verbod een door de knieen gaan voor de islamieten. een goeie zaak dat die betoging toch doorgaat.
vrije meningsuiting, niet alleen voor links mr ook voor rechts !!!! |
Ja, loop mee en kom geklemd tussen neonazis en moslimfundies!
|
Citaat:
en trouwens, meelopen zou ik zowiezo niet doen, ... |
Is dit niet oproepen tot het overtreden van de wet?:lol:
Is natuurlijk altijd wel spannend..., een helse dag in Brussel zal het worden!:-D |
Citaat:
een helse dag word het zeker. battlefield brussels !!!!! |
Citaat:
|
kan niet moet naar school.
Maar ik zal er in geest zijn;-) |
alleen als we met molotovs naar het links gespuis mogen smijten, bert.
|
Citaat:
Het traangas en waterkanon bewaren ze waarschijnlijk voor een antiracistische betoging, of een van daklozen. |
Citaat:
... en schaar u aan de kant der Vlaemsche SS ter verdediging en meerdere eer en glorie van ons volk en ras! Sieg Heil! :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jamaar ge hebt rechtstaat en pocostaat e
|
HET moment om alle waterkanonnen nog eens uit te testen 8-)
|
Citaat:
Dan zeg ik: lang leve de 'pocostaat'! :cheer: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be