![]() |
Beste,
Op volgende site vindt u een interessante zelftest , die bepaalt waar u zich bevindt op de as links-rechts en op de as libertair-authoritair. http://www.digitalronin.f2s.com/poli...ass/index.html Ik zou zeer graag uw score vernemen. En misschien bent u wel voldoende open om uw antwoord op elk van de 60 vragen met ons te delen. |
Rechts links is van geen tel meer.
Enkel progressief en conservatief tellen. En als je kijkt naar de speerpunten van het kartel (onderwijs, gezin, warme samenleving, ...) kan jee zeggen gematigd conservatief. |
ik heb hem eens gedaan en ik zit op de as licht bij
left autoritian (of hoe schrijf je da?? :) ) Dus gewoon beetje links van de Y-as en beetje boven de x-as |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een goeie dag, met verontschuldigingen voor de late beantwoording: ik hou niet van typen … en, voor een goed begrip: ik beantwoord steeds de vraag zonder eerst de opmerkingen van anderen te lezen …
Ik tracht de zelftest zo nauwgezet mogelijk te doen. Uit vroegere testen weet ik dat ik mij probleemloos een progressieve separatist kan noemen, met lichtjes libertaire trekjes. |
|
Citaat:
Iedereen zou de resultaten onder z'n avatar moeten zetten :wink: |
Citaat:
|
al gehoord van de republikeinse linkse separatisten in Catalonie?
en zijn de Palestijnen, Koerden en Ierse independentisten dan rechts?? |
Nationalisme is mijns inziens gerechtvaardigd in het geval van bijvoorbeeld een gekoloniseerd land: wanneer een meerderheid onderdrukt wordt op politiek, economisch, sociaal vlak door een minderheid afkomstig uit een ander, militair sterker land.
|
Citaat:
|
Jan Loones, vergeet niet de test te doen.
In de andere sessie kwamen al veel mensen tot voor henzelf verrassende reultaten :wink: |
Hèhè
Noch Jan Loones, noch Filip Dewinter durven kleur bekennen tot zover. Het testje duurt nochtans maar zeven minuten. Om de resultaten te relativeren, hebben wel al een aantal forumbezoekers hun resultaten gepubliceerd in de andere sessie. Het zou leuk zijn als dat ook hier gebeurde ? Peace ? Guderian ? |
Ik deeed de test, weliswaar nogal snel en niet steeds rationeel doordacht, en kom uit op de positie van Nelson Mandela; waarbij ik me echt wel goed voel; nooit vergeet ik zijn optreden in 1994 in Jo'burg, waarvan ik nu nog kippevel krijg als ik eraan denk;
|
Citaat:
economisch: -5,88 sicoaal: -5,08 |
Wat wilt U ? Hoe zouden belgischgezinde vlamingen zich kunnen terugvinden in uw partij ? Wie bent U ? en welke is uw streven ?
Hoe kunt U in naam van de vlaamse bevolking spreken ? |
Citaat:
Het spirit syndroom :-) Ik vermoed dat ruim driekwart van de politici links liberaal zijn op het politieke kompas. Vandaar ook dat het relatief makkelijk is in belgië om van partij te veranderen of kartels te vormen ?? :wink: |
Ja, ik kan het ook niet helpen..
maar zover ik wet zijn de links-liberalen niet independentistisch, republikeins, en vlaamsnationaal tegelijkertijd; en ik dus wel; wat een goed gevoel... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be