![]() |
"Zijn de executieve representatief voor de moslims in Belgie ?"
Naar aanleiding van deze getuige heb ik deze poll laten aankoppelen aan deze draad, gelieve deel te nemen !
Zijn de moslim executieve representatief voor de moslims in belgie, of is dat louter en orgaan zoals alle andere vzw die enkel uit zijn om geld te snoepen ? Wat denken jullie ? Indien het lijkt dat je instemt met een ja , gewoon aanvinken ! verder commentaar wordt bediscussieerd in de draad ! |
En waar is de poll?
|
Citaat:
|
Nu wel :-)
|
Die poll is wel lichtjes idioot te noemen. :')
|
Euh.
|
Eerlijk gezegd : ik weet absoluut niet waarover dit gaat. Zou een synode van katholieke bischoppen in België representatief zijn voor alle Chrisdtenen in België ? Een Joodse raad voor alle Joden ? Indien alle reliegieuze gemeenschappen een soort "raad" zouden hebben gekozen volgens algemeen enkelvoudig stemrecht.. wel dan zijn die raden inderdaad representatief.
We kennen in België een subsidiëringssysteem - dat vervanghen door een soort "kerkbelasting" zoals in de Bondsrepubliek lijkt mij een goed idee, het zou in wezen niet veel aan de geldstroom naar de betreffende religies wijzigen.. Gesjoemel en fraude - dat schijnt in alle "kerkfabrieken" en religieuze genootschappen een beetje schering en inslag te zijn, alhoewel men mag het ene niet verwarren met "administratieve wanorde".. Het gebeurt naar mijn smaak al te dikwijls dat er "fraude " geroepen wordt in gevallen waar er absoluut geen persoonlijke verrijking gebeurde, maar waar de papiertjes niet in orde zijn. aan de andere kant zijn er soms riante onkostenvergoedingen, aanzienlijke zitpenningen en dies meer die absoluut regelmatig zijn volgens boekhoudkundige en wettelijke normen, die moreel eigenlijk niet door de beugel kunnen.. Het is een smet die aan elke democratische instelling lijkt te kleven, sinds de adel machteloos geworden is, want die functioneerde zoals men weet, pro deo (gratias). |
Gepikt belastinggeld terugstorten is altijd goed.
|
Het roven hebben ze toch al gemeen.
|
Ik had graag gestemd op:
- optie 1 - optie 3 - optie 4 - optie 5 |
Citaat:
![]() |
Lincolm, leer eens juist schrijven: "IS de executieve representatief"
Gedeeltelijk wel, in de islam is stelen van ongelovigen immers geoorloofd, halal. |
Akkoord met alle stellingen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lincoln: "DE" Executieve is enkelvoud en naamwoord: IS de Executieve.
|
Citaat:
Ik geef toe, u hebt gelijk, juffrouw ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be