Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   "Zijn de executieve representatief voor de moslims in Belgie ?" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94251)

Lincoln 4 september 2007 12:34

"Zijn de executieve representatief voor de moslims in Belgie ?"

Naar aanleiding van deze getuige heb ik deze poll laten aankoppelen aan deze draad, gelieve deel te nemen !

Zijn de moslim executieve representatief voor de moslims in belgie, of is dat louter en orgaan zoals alle andere vzw die enkel uit zijn om geld te snoepen ?

Wat denken jullie ?

Indien het lijkt dat je instemt met een ja , gewoon aanvinken ! verder commentaar wordt bediscussieerd in de draad !

Savatage 4 september 2007 12:35

En waar is de poll?

Lincoln 4 september 2007 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2902305)
En waar is de poll?

Daar boven ! :-D

Savatage 4 september 2007 12:41

Nu wel :-)

AdrianHealey 4 september 2007 14:20

Die poll is wel lichtjes idioot te noemen. :')

Herr Oberst 4 september 2007 14:24

Euh.

1handclapping 4 september 2007 14:31

Eerlijk gezegd : ik weet absoluut niet waarover dit gaat. Zou een synode van katholieke bischoppen in België representatief zijn voor alle Chrisdtenen in België ? Een Joodse raad voor alle Joden ? Indien alle reliegieuze gemeenschappen een soort "raad" zouden hebben gekozen volgens algemeen enkelvoudig stemrecht.. wel dan zijn die raden inderdaad representatief.

We kennen in België een subsidiëringssysteem - dat vervanghen door een soort "kerkbelasting" zoals in de Bondsrepubliek lijkt mij een goed idee,
het zou in wezen niet veel aan de geldstroom naar de betreffende religies
wijzigen..

Gesjoemel en fraude - dat schijnt in alle "kerkfabrieken" en religieuze genootschappen een beetje schering en inslag te zijn, alhoewel men mag het ene niet verwarren met "administratieve wanorde".. Het gebeurt naar mijn smaak al te dikwijls dat er "fraude " geroepen wordt in gevallen waar er absoluut geen persoonlijke verrijking gebeurde, maar waar de papiertjes niet in orde zijn. aan de andere kant zijn er soms riante onkostenvergoedingen, aanzienlijke zitpenningen en dies meer die absoluut regelmatig zijn volgens boekhoudkundige en wettelijke normen, die moreel eigenlijk niet door de beugel kunnen..

Het is een smet die aan elke democratische instelling lijkt te kleven, sinds de adel machteloos geworden is, want die functioneerde zoals men weet, pro deo (gratias).

Bovenbuur 4 september 2007 15:02

Gepikt belastinggeld terugstorten is altijd goed.

Lord Snooty 4 september 2007 15:41

Het roven hebben ze toch al gemeen.

Savatage 4 september 2007 15:47

Ik had graag gestemd op:

- optie 1
- optie 3
- optie 4
- optie 5

Lincoln 4 september 2007 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2902519)
Die poll is wel lichtjes idioot te noemen. :')

Neptunus 6 september 2007 19:39

Lincolm, leer eens juist schrijven: "IS de executieve representatief"

Gedeeltelijk wel, in de islam is stelen van ongelovigen immers geoorloofd, halal.

Dycore 7 september 2007 11:42

Akkoord met alle stellingen

Lincoln 7 september 2007 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus (Bericht 2907575)
Lincolm, leer eens juist schrijven: "IS de executieve representatief"

Gedeeltelijk wel, in de islam is stelen van ongelovigen immers geoorloofd, halal.

"Zijn" is wel juist, het gaat hier over meer dan één persoon en het gaat hier om mensen niet zozeer om een object, indien het een object is kun je de "is" gebruiken !

Dycore 7 september 2007 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2908718)
"Zijn" is wel juist, het gaat hier over meer dan één persoon en het gaat hier om mensen niet zozeer om een object, indien het een object is kun je de "is" gebruiken !

Ik begin bijna te wenen...

Lincoln 7 september 2007 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dycore (Bericht 2908722)
Ik begin bijna te wenen...

...van de lach ? :lol:

circe 7 september 2007 12:35

Lincoln: "DE" Executieve is enkelvoud en naamwoord: IS de Executieve.

Lincoln 7 september 2007 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2908832)
Lincoln: "DE" Executieve is enkelvoud en naamwoord: IS de Executieve.

:lol: :lol: :lol:

Ik geef toe, u hebt gelijk, juffrouw !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be