sn00py |
5 september 2007 21:33 |
de oorspronkelijke post luidde als volgt (het gaat over Vlaanderen)(geplaatst door ikbensatan in de draad Apartheid in dit forum):
Citaat:
Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.
Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.
|
Ik wou de hoofdrolsdpelers efkens veranderen en de reacties afwachten. 't was maar een mager beestje. Misschien nog best, want eigenlijk was ik zelf toch serieus gechoqueerd, bij het lezen van deze oorspronkelijke post. Wat voor een kwiet moet je niet zijn om dit over je thuisland te zeggen? Anders, als het je gastland is, dan is het bijzonder laf om zo anoniem zonder argumenten het gastheer-land te beschijten. Ik vind het echt om van te kotsen. Beste reactie op mijn post was nog van Kriskras ("Te veel gedronken?").
't Was eigenlijk stom om deze topic te beginnen, maar ik wou eens lekker weer schelden op die anonieme klootzak.
Er zijn hier veel mensen die tegenovergesteld als ik denken, maar de meesten komen toch tenminste af met argumenten die aan het denken zetten. en dat is toch de bedoeling van p.be? Het gaat er soms heftig aan toe, er vliegen soms beledigingen over en weer, maar het blijft discussiëren (soms naast de kwestie maar enfin). Ik respecteer C2C, bolsjewiek, Raf, ... ook al deel ik hun mening niet altijd (integendeel 8-) ). Ik respecteer hen tenminste, ook al ga ik soms uit de bocht in mijn reacties, dat wil ik gerust toegeven.
De post zoals hierboven is echter gewoon van hetzelfde allooi als dat ik zou zeggen: "alle moslims zijn pedofiele geiteneuker-baardaap-terroristen".
Ik vind het erover. Het is tenslotte niet scheld-mij-uit.be maar politics.be
Om het kort te houden, ik vind dit een gezellige plek om van gedachten te wisselen, maar ik stoor mij aan uitlatingen zoals hierboven... (Allez Bhairav, noem mij nu maar een mietje :-D)
|