Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De Homofiele Imam : "het" bestaat ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94313)

predator 5 september 2007 11:27

De Homofiele Imam : "het" bestaat !

Citaat:

Imam vrijgesproken van poging verkrachting

Een imam van een moskee in Gouda is vandaag vrijgesproken van een poging tot verkrachting. De rechtbank in Den Haag oordeelde dat het onderzoek in de zaak niet volledig kon worden uitgevoerd, doordat de imam twee maanden geleden is uitgezet naar Marokko. De geestelijk leider verbleef illegaal in Nederland.

De imam zou begin februari een jonge gelovige een slaapmiddel hebben toegediend en boven op hem zijn gaan liggen. De jongen zou wakker zijn geworden voordat hij kon worden verkracht. Het Openbaar Ministerie had twee jaar cel geëist tegen de imam. (novum/hln) </STRONG></EM></U></I></B>
Het vlees is zwak ....ook bij geestelijke leiders ...

Ook bij illegale studenten arabisch ... pardon ... imams ...

baseballpolitieker 5 september 2007 11:28

Het is de duivel die ons een rad voor de ogen wil draaien!!!
:lol:

lantjes 5 september 2007 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator (Bericht 2904351)

Ook bij illegale studenten arabisch ... pardon ... imams ...

Beter die dan onze autochtone Vlaamse of Nederlandse meiskes zeker?:-P

Laya 5 september 2007 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator (Bericht 2904351)

Weet jij dat nu nog maar? Het is hier al ettelijke deccenia de gewoonte voor homo's/pedo's om priester te worden. Of wist je dat ook niet?

Savatage 5 september 2007 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2904479)
Weet jij dat nu nog maar? Het is hier al ettelijke deccenia de gewoonte voor homo's/pedo's om priester te worden. Of wist je dat ook niet?

Bij de imams blijkbaar ook.

predator 5 september 2007 13:42

Laya stelde :

Citaat:

Het celibaat is iets ...

Dat homofilie ook bij imams voorkwam, wist ik eerlijk gezegd niet ... had het zélfs nog niet horen fluisteren op het Kiel ...

Beste Groeten.

hurricane 5 september 2007 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator (Bericht 2904691)
Laya stelde :

Het celibaat is iets ...

Dat homofilie ook bij imams voorkwam, wist ik eerlijk gezegd niet ... had het zélfs nog niet horen fluisteren op het Kiel ...

Beste Groeten.

In Hoboken heb ik ze ook nog ni arm in arm zien flaneren.
Maar wat niet is kan nog komen eh :-)

alberto 5 september 2007 17:20

Citaat:

Nee, dat wist ik niet, ik vraag me af, wordt je eerst priester en dan homo/pedo, of is het andersom.

Bovenbuur 5 september 2007 18:22

Enfin, weeral eentje goed ingeburgerd. Zo doen geestelijken dat hier.

smiley 5 september 2007 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2905290)
Enfin, weeral eentje goed ingeburgerd. Zo doen geestelijken dat hier.

PollyCorrect 5 september 2007 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 2905345)

gatverdamme wat een gore foto zeg!

hurricane 5 september 2007 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 2905368)
gatverdamme wat een gore foto zeg!

Die kan ni wachten op zijn hoop maagden. Ik zou voor minder aan dat koordeke trekken :-)

stropkeuh 5 september 2007 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 2905345)

Toppunt van schijnheiligheid. Ze staan zelf te bléren dat homo's van de hoogste toren of berg gesmeten moeten worden.
Wel dat ze het eens nu ook in eigen clubke toepassen, maar dan ist kot te klein zekers als ge ze daarop aanspreekt....:agrue:

Laya 6 september 2007 07:06

Imams zijn ook 'maar' mensen hoor, ik had ook nog nooit gehoord van zo'n geval maar waarom zou het bij ons wel en bij hen niet gebeuren?
Het verschil zit er hem denk ik in dat in hun 'gemeenschap' zo'n dingen nog steeds verzwegen worden en bij ons niet meer.

Andro 6 september 2007 07:37

Er is een oude Arabische spreekwoord : 'een vrouw voor de plicht,een jongen voor het genot en een meloen voor extase.'

Bovenbuur 6 september 2007 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 2906060)
Er is een oude Arabische spreekwoord : 'een vrouw voor de plicht,een jongen voor het genot en een meloen voor extase.'

Ik heb weleens iets in die richting gehoord over de oude Grieken. Dat hadden we in deze streken toch niet, daar schreef men nog niet in die tijd.

Die foto zou trouwens best een goede forum.politics.be avatar zijn, past goed in de huisstijl...

forumspook 7 september 2007 23:25

Citaat:

katolieke of islamietisch priesters? Of beide?

sn00py 8 september 2007 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 2906060)

meloen? persoonlijk verkies ik een net niet overrijpe pompoen. Zaaaaalig.:lol:
on topic: volgens mij leiden alle systemen die de menselijke natuur beperken tot misbruiken, die dan vaak veel erger zijn omdat ze verdoken zijn. Dat zal bij imams niet minder zijn dan bij priesters.
Gloria in excelsis deo!!! Allahu akbar!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be