Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vele klagen over een te slechte juf maar media draait en zegt dat 81% tevreden is . (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94344)

duncan 5 september 2007 19:18

Vele klagen over een te slechte juf maar media draait en zegt dat 81% tevreden is .

Vele klagen over een te slechte juf maar media draait en zegt dat 81% tevreden is .

Ik geloof hier NIETS van , media moet ook ons landje zen imago hoog houden & ik WEET dat er VEEL kinderen zijn die klagen over hun juffrouw hun gedrag .

Zelf heb ik ook moeite met die pokken wijven in die sector zoals vele EX leerkrachten zo ken ik iemand die 12 jaar leerkracht WAS .

Ik denk eerder 81% ontevreden is OF dat men dit onderzoek deed in 1 gemeente van dees apenland .

Die wijven tegenwoordig kunnen zich ni verzorgen, ni koken of poetsen en ZEKERST niet opvoeden ook al schijnt het zo en denkt men dat hun pedagogische plannen goed zijn ik WEET er het mijne van .

TRIEST !

Bhairav 5 september 2007 20:21

Girl power!

duncan 5 september 2007 20:24

ja inderdaad girl power VOL van corruptie en duistere netwerken om zo inkomsten en imago hoog te houden .

:-D

Rudy 5 september 2007 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duncan (Bericht 2905414)

Ik geloof hier NIETS van , media moet ook ons landje zen imago hoog houden & ik WEET dat er VEEL kinderen zijn die klagen over hun juffrouw hun gedrag .

Zelf heb ik ook moeite met die pokken wijven in die sector zoals vele EX leerkrachten zo ken ik iemand die 12 jaar leerkracht WAS .

Ik denk eerder 81% ontevreden is OF dat men dit onderzoek deed in 1 gemeente van dees apenland .

Die wijven tegenwoordig kunnen zich ni verzorgen, ni koken of poetsen en ZEKERST niet opvoeden ook al schijnt het zo en denkt men dat hun pedagogische plannen goed zijn ik WEET er het mijne van .

TRIEST !

Een beetje lief zijn voor de juffen hé. Ze hebben onze toekomst in handen.

duncan 5 september 2007 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2905545)
Een beetje lief zijn voor de juffen hé. Ze hebben onze toekomst in handen.

Sorry dat is iets waar ik moeite mee heb ; WEL voeg ik eraan toe dat er nog wel goeie juffen zijn ....maar die zijn van de OUDERE generaties meestal merk ik .

Kei lief ben ik tgo de juiste juffen die ook lief zijn tgn mij zo poets ik zelfs bij 2 leerkrachten ....vrouwenlijk
:-D

-=EXCALIBUR=- 6 september 2007 08:40

Er zijn veel juffen die klagen over slechte kinderen. En die slechte kinderen zijn een feit. Wees daar maar zeker van.

duncan 6 september 2007 19:29

Ja als ervaren man kan ik je daar in jammer genoeg niet ongelijk in geven maar toch het gaat om de instelling / houding .

Meestal schort er al iets aan de houding van de school & das al genoeg om te rebeleren ...jammer genoeg ; ook verveling, opvoeding spelen parten ....ect .

Weetge ik heb al juffen gezien die slecht bezig waren en ZELFS niet enige VORM van communicatie / inbreng dulden tot grote ergernis van VELE .

In kort psychologische terminologie geschreven :

overdreven personificerend gedrag tegenover de kinderen/collega's ; gevoelige kinderen voelen en merken dat gedrag en hebben dat soms niet graag , over betuttelingen...ect .
Dit gedrag kenmerkt zich door omgang met anderen en werkt communicatie tegen .

Weet wel dat ik hier niet schreef dat personificaties slecht zijn of bettutelent zijn ...soms is het nodig maar soms ook weer niet :-D

migrantenjong 6 september 2007 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 2906131)
Er zijn veel juffen die klagen over slechte kinderen. En die slechte kinderen zijn een feit. Wees daar maar zeker van.

Kinderen zijn kinderen, altijd zo geweest.

duncan 6 september 2007 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong (Bericht 2907584)
Kinderen zijn kinderen, altijd zo geweest.

Maak ze hier nu niet slimmer dan ze al zijn hé

;-)
lol

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be