Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   5 interim bureau's vonden GEEN werk voor mij en VEEL anderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94354)

duncan 5 september 2007 19:46

5 interim bureau's vonden GEEN werk voor mij en VEEL anderen

ik heb diplom( S ) en ervaring ....ect .

Dees apen landje peste mij al buiten in 'VIER' sectoren waar zogezegd GEEN werk was en is .

Ik ken minstens 10 belgen die NIET te hard mogen werken & als ik wil vindt ik morgen DUBBEL zo veel studentes die van hun werkgevers NIET te hard mogen werken .

Wel klagen diezelfde corrupte werkgevers over het beleid en hun personeel al dan niet belg .

Men maakt mensen arm ; armoede wordt dus gekweekt ; uitgebuit en zelfs gebruikt tegen mensen die opkomen voor de zwakkeren , armen .... .

AL EEUWEN is het zo
:(

jurgen79 6 september 2007 00:14

Een werkgever die vraagt om niet te hard te werken? :lol:
Waar moet ik daarvoor zijn? Of geef het door aan eno2 als het goed moest opbrengen en hij niet te hard mag werken.

Duvelke 6 september 2007 00:18

welke diploma's heb je?

Savatage 6 september 2007 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duncan (Bericht 2905459)

Dees apen landje peste mij al buiten in 'VIER' sectoren waar zogezegd GEEN werk was en is .

Ik ken minstens 10 belgen die NIET te hard mogen werken & als ik wil vindt ik morgen DUBBEL zo veel studentes die van hun werkgevers NIET te hard mogen werken .

Wel klagen diezelfde corrupte werkgevers over het beleid en hun personeel al dan niet belg .

Men maakt mensen arm ; armoede wordt dus gekweekt ; uitgebuit en zelfs gebruikt tegen mensen die opkomen voor de zwakkeren , armen .... .

AL EEUWEN is het zo

Ik geloof er niets van.

Internaut 6 september 2007 03:53

Ja dat is normaal, je moet regelmatig teruggaan.
Je kan ook zoeken op de sites van interims waar vacature's staan of op VDAB website. Daar krijg je via email een 'bewijs' van sollicitatie en dat mag je afdrukken. Voor de RVA is dat al voldoende ipv bewijs van sollicititatie bij de werkgever te vragen. Wanneer je moet gaan voor een sollicitatie, vraag dan aan het interim de uur van afspraak, datum en info via email te versturen.
Dat druk je dan ook af als bewijs ;)
doe dat een keer per week en je bent zeker safe.

Jan van den Berghe 6 september 2007 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2905904)
welke diploma's heb je?

Ik denk dat zijn diploma's vol spellings- en spraakkundige fouten staan, net als wat hij hier altijd neerpoot...

de limburgse leeuw 6 september 2007 07:14

Ik heb het zopas ook nog eens geprobeerd, maar er is geen resultaat. Eerst vraagt dat meiske van het uitzendbureau de pieren uit je neus over vanalles en nog wat, en daarna krijg je te horen dat er helemaal geen werk is.

Ook niet voor viertalige heftruckchauffeurs.

Een schande is het, hoe meer uitzendbureau's, hoe minder werk, zo lijkt het wel. Maar goed, we geven het nog niet op. We zullen het volgende week nog eens een paar keer proberen. Vroeg of laat moet het toch lukken volgens mij, maar het kan lang duren op deze manier.

fox 6 september 2007 10:37

Er is werk zat.

Don Quichote 6 september 2007 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 2906306)
Er is werk zat.

Yoep.

Werkgevers staan te springen.

Spring binnen bij de vdab en vraag naar een job die past bij uw capaciteiten.
Morgen heb je werk.

Probleem is wel dat een aantal zwevers zichzelf niet kunnen inschatten.

Of met opzet te hoog mikken om vooral niet aangeworven te worden.:lol:
Dop beperken in de tijd zou veel oplossen.:lol:

Jan van den Berghe 6 september 2007 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw (Bericht 2906017)
Ik heb het zopas ook nog eens geprobeerd, maar er is geen resultaat. Eerst vraagt dat meiske van het uitzendbureau de pieren uit je neus over vanalles en nog wat, en daarna krijg je te horen dat er helemaal geen werk is.

Ook niet voor viertalige heftruckchauffeurs.

Een schande is het, hoe meer uitzendbureau's, hoe minder werk, zo lijkt het wel. Maar goed, we geven het nog niet op. We zullen het volgende week nog eens een paar keer proberen. Vroeg of laat moet het toch lukken volgens mij, maar het kan lang duren op deze manier.

De praktijk is heel anders: er is werk, werk, veel werk. Alleen moet je soms niet al te kieskeurig zijn. Men smeekt om arbeidskrachten in de logistieke sector, in de horeca...

Johan217 6 september 2007 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2906423)
De praktijk is heel anders: er is werk, werk, veel werk. Alleen moet je soms niet al te kieskeurig zijn. Men smeekt om arbeidskrachten in de logistieke sector, in de horeca...

Hm... Werkgevers staan niet echt te springen om iemand met bv. een hogeschooldiploma voor dergelijke jobs aan te nemen. En de interimkantoren evenmin. Ik begrijp dit en het is hun goede recht natuurlijk, maar het is niet zo vanzelfsprekend om even iets "beneden je niveau" te doen, ook al toon je je bereid.

duncan 6 september 2007 19:09

ach iets onder je diplom doen is soms noodzakenlijk als je anders GEEN werk ontvangt .

Maar wie uit de armoede wil moet werken & ni opgeven mé zoeken ...zekers ni vanzelfsprekend moet je karakter veur hebben denk ik ;-)

duncan 17 september 2007 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 2906306)
Er is werk zat.

FOUT !

http://vierdewereldsyndicaat.org/web...;topicseen#new

*U geeft mij een blijk van weinig echte sociale voeling met de meeste sociale doelgroepen.

U beseft toch hoeveel armoede er is en UITSLUITINGEN op de arbeids markt ?!

Niet enkel vierdewereld syndicaat klaagt of mensen hier op politics neenee op VEEL andere plaatsen klaagt men .

duncan 17 september 2007 20:08

Nog zever-bewijs nodig ?

Kiest U maar meneer :-D

Raven 17 september 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duncan (Bericht 2905459)

AL EEUWEN is het zo

Ik zou je ook niet vertrouwen met werk...

Nu is dat niet persoonlijk bedoelt hoor :-)

Flippend Rund 17 september 2007 21:13

Domme vraag, maar was uw haar gewassen?

the outlaw torn 17 september 2007 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2905900)
Een werkgever die vraagt om niet te hard te werken? :lol:
Waar moet ik daarvoor zijn? Of geef het door aan eno2 als het goed moest opbrengen en hij niet te hard mag werken.

niet te hard werken en toch goed verdienen ? doppen en in het zwart bijklussen, verdient goed, nr het schijnt :-P

duncan 17 september 2007 21:17

:-D Als verzorgende van een vader die homeophaat is was ik men haar wekenlijks enkele malen en kom ik steeds DAGENLIJKS proper over enzo ook lijflijk netjes DAT staat op papier maar men vindt steeds redenen genoeg om NIEMAND aan te werven .

Te vuil
te proper
te hoog opgeleid
te laag opgeleid.........

Aktiverings beleid trekt op niets !

duncan 17 september 2007 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 2937373)
niet te hard werken en toch goed verdienen ? doppen en in het zwart bijklussen, verdient goed, nr het schijnt :-P

Neen want dan krijgt ge een boete gelijk een vriend van me +- paar duizend euro iets wat ik NIET betalen kan .

Nynorsk 17 september 2007 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duncan (Bericht 2937378)
:-D Als verzorgende van een vader die homeophaat is was ik men haar wekenlijks enkele malen en kom ik steeds DAGENLIJKS proper over enzo ook lijflijk netjes DAT staat op papier maar men vindt steeds redenen genoeg om NIEMAND aan te werven .

Te vuil
te proper
te hoog opgeleid
te laag opgeleid.........

Aktiverings beleid trekt op niets !

je hebt een papier waarop staat dat je proper bent?

sorry maar :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be