Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zelfmoord (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94375)

Jazeker 6 september 2007 10:04

Zelfmoord

Al ooit overwogen?

Welke methode?

Bovenbuur 6 september 2007 10:05

1 Nee.

2 Van een berg afspringen.

exodus 6 september 2007 10:07

Zelfmoord lost niets op. Je zal blijven geconfronteerd worden met de shit waaraan je wou ontsnapppen.

Derk de Tweede 6 september 2007 10:12

Net zolang de liefde bedrijven met xxxxxx en/of xxxxxxx tot het hart het begeeft.
Daar ga ik nu vast over dromen! :roll:

Andro 6 september 2007 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 2906239)
Zelfmoord lost niets op. Je zal blijven geconfronteerd worden met de shit waaraan je wou ontsnapppen.

:?

lantjes 6 september 2007 10:14

Citaat:

Dat zal je me toch eens wat dieper moeten uitleggen??? Dood is dood hé...einde van de rit, het licht uit....

Den Ardennees 6 september 2007 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2906229)
Al ooit overwogen?

Welke methode?

alleszins een manier die 100% zeker tot de dood leidt, want als je overleeft, begint de miserie pas écht.

-=EXCALIBUR=- 6 september 2007 10:30

En overweeg dan ook in welke staat en met welke -eeuwig onbeantwoorde- vragen je je familie achterlaat. :cry:

De Garde 6 september 2007 10:31

Citaat:

Da's eentje dat blijft hangen...

Duupje 6 september 2007 10:32

Citaat:

Al ooit overwogen?

Welke methode?

Een luchtiger onderwerp vond je niet ? :?

1. ja
2. overdosis

Duupje 6 september 2007 10:32

Citaat:

Bingo ! ;-)

exodus 6 september 2007 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 2906262)
Dat zal je me toch eens wat dieper moeten uitleggen??? Dood is dood hé...einde van de rit, het licht uit....

Sommigen zeggen van wel sommigen zeggen van niet. De problemen van een persoon zijn een manifestatie, een soort spiegel van hetgeen hij energetisch bewust en onbewust met zich meedraagt. De persoon ziet geen enkele uitweg meer en pleegt daarom zelfmoord, maar de energetische realiteit van hetgeen zijn problemen veroorzaakte blijven zonder meer bestaan. Hij weet niet dat hetgeen hij manifesteert in zijn leven ook een oorzaak heeft in hemzelf. Zolang hij dit niet onder ogen kan of wil zien zal hij steeds deze ervaringen zijn leven of verdere levens inroepen totdat hij zichzelf van binnenuit poogt te veranderen. Beter de problemen in het hier en nu aan te pakken dan pogen te ontsnappen en later er toch weer mee geconfronteerd te worden.

jurgen79 6 september 2007 10:43

Citaat:

Beetje geflipt ofzo? Als het licht uitgaat blijft het uit ze...der komt geen hemeltje of geen helleke of whatever.

Anna List 6 september 2007 10:44

Citaat:

Al ooit overwogen?

Welke methode?

yep
pillen (betablokkers ... hartslag nr 0)

ps ze stoppen niet genoeg in die verpakkingen :oops:

als er nog mensen met zo'n gedachten rondlopen, geloof me, t is chemisch ... spreek op tijd je dokter aan ...

Duvelke 6 september 2007 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2906313)
Beetje geflipt ofzo? Als het licht uitgaat blijft het uit ze...der komt geen hemeltje of geen helleke of whatever.

dat weet je niet zeker e

Kim 6 september 2007 11:08

Citaat:

Al ooit overwogen?

Nee.

Citaat:

Welke methode?
Overdosis drank en medicijnen, op een plaatsje waar men mij de eerste dagen niet kan vinden.

lantjes 6 september 2007 11:09

Als mislukte wetenschapper blijf ik toch ook bij dat, als de biologische functies gestopt zijn, er na de dood niets meer te rapen valt....Leven na de dood? 't zal moeten lukken, zonder een enkel bewijs moet je daarmee niet afkomen.

Of zou het toch waar zijn van die x-aantal maagden?

Zelf al overwogen? Uiteraard
Methode? eentje zonder kans op mislukken....

Eigenlijk moet je diegene die de ultieme beslissing neemt ook respecteren en proberen te begrijpen. Je doet met uw leven wat je zelf wil.
Een zeer nabij famillielid heeft het uitgevoerd, wel, ik kan dat in die omstandigheden begrijpen, goedkeuren is wat anders....

Bovenbuur 6 september 2007 11:17

Ik wil niemand aanmoedigen tot zelfmoord, daarom raad ik u allen aan het zeker met een overdosis pillen te proberen, dat gaat in ieder geval vaak genoeg fout.

Nick_ 6 september 2007 11:19

Zelfmoord is voor regelrechte lafaards.

Nog niet overwogen dus. :)

De Garde 6 september 2007 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2906351)
Nee.

Overdosis drank en medicijnen, op een plaatsje waar men mij de eerste dagen niet kan vinden.

Nie vree effectief hoor en als je er door komt ... Kan je beter direct cyanide, benzine of zware onkruidverdelger intraveneus nemen. 't Schijnt wel dat de laatste twee nogal heftige reacties geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be