![]() |
Zelfmoord
Al ooit overwogen?
Welke methode? |
1 Nee.
2 Van een berg afspringen. |
Zelfmoord lost niets op. Je zal blijven geconfronteerd worden met de shit waaraan je wou ontsnapppen.
|
Net zolang de liefde bedrijven met xxxxxx en/of xxxxxxx tot het hart het begeeft.
Daar ga ik nu vast over dromen! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En overweeg dan ook in welke staat en met welke -eeuwig onbeantwoorde- vragen je je familie achterlaat. :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. ja 2. overdosis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pillen (betablokkers ... hartslag nr 0) ps ze stoppen niet genoeg in die verpakkingen :oops: als er nog mensen met zo'n gedachten rondlopen, geloof me, t is chemisch ... spreek op tijd je dokter aan ... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Als mislukte wetenschapper blijf ik toch ook bij dat, als de biologische functies gestopt zijn, er na de dood niets meer te rapen valt....Leven na de dood? 't zal moeten lukken, zonder een enkel bewijs moet je daarmee niet afkomen.
Of zou het toch waar zijn van die x-aantal maagden? Zelf al overwogen? Uiteraard Methode? eentje zonder kans op mislukken.... Eigenlijk moet je diegene die de ultieme beslissing neemt ook respecteren en proberen te begrijpen. Je doet met uw leven wat je zelf wil. Een zeer nabij famillielid heeft het uitgevoerd, wel, ik kan dat in die omstandigheden begrijpen, goedkeuren is wat anders.... |
Ik wil niemand aanmoedigen tot zelfmoord, daarom raad ik u allen aan het zeker met een overdosis pillen te proberen, dat gaat in ieder geval vaak genoeg fout.
|
Zelfmoord is voor regelrechte lafaards.
Nog niet overwogen dus. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be