Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Prinske Filipper zen vzw kint papieren zen oké hij mag minder snoepen van ons geld . (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94440)

duncan 7 september 2007 09:54

Prinske Filipper zen vzw kint papieren zen oké hij mag minder snoepen van ons geld .

Prinske Filipper zen vzw kint papieren zen oké hij mag minder snoepen van ons geld dus terug duur feesjes geven .

Dit was tijd terug te horen op de radio ....wa corruptieve onderzoeken ni allemaal uitwijzen hé ;-)

fox 7 september 2007 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duncan (Bericht 2908513)
Prinske Filipper zen vzw kint papieren zen oké hij mag minder snoepen van ons geld dus terug duur feesjes geven .

Dit was tijd terug te horen op de radio ....wa corruptieve onderzoeken ni allemaal uitwijzen hé ;-)

Met de beste wil van de wereld snap ik niets van die zinsconstructie. Kan je misschien ook eens iets in een verstaanbare taal posten. Ik begrijp Nederlands, Frans en Engels. Ook heb ik noties Duits. De taal die jij echter schrijft/spreekt ken ik niet. Aangezien we hier op Politics.be zitten zou ik het apprecieren moest je je uitdrukken in een officiele landstaal. Bedankt!

Tavek 7 september 2007 09:59

Ge produceert onsamenhangende stukken tekst Duncan.

duncan 7 september 2007 10:21

Ik vindt ook dat jullie behoorlijk kunnen ijlen en zeveren en het zen steeds dezelfde toeristen die mottig doen hier ...ga héén en lees dan iet anders alsge het ni vatten kunt .

Jullie BEIDE schrijven ook NIET in de officiële lands taal merkte ik al veel op .

Ga héén oorlog voerders :-D het stinkt hier vindt ik .

duncan 7 september 2007 10:47

Om het in duidenlijke taal te schrijven :

Iederéén van ons land ( België ) komt geld te kort zowel bedrijven als gewone mensen in de straat .

duncan 7 september 2007 10:49

Prins Filip geniet OOK van ons belastings geld waarvoor wij mensen werken en betalen en snoept ons staats geld op .

Dit doet hij door bvb een vzw ( kint ) op te starten sinds de jaren 90 ergens .
Een vzw dus zonder winst oogmerk maar toch krijg hij veel winst / subsidies .

Tavek 7 september 2007 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duncan (Bericht 2908584)
Prins Filip geniet OOK van ons belastings geld waarvoor wij mensen werken en betalen en snoept ons staats geld op .

Dit doet hij door bvb een vzw ( kint ) op te starten sinds de jaren 90 ergens .
Een vzw dus zonder winst oogmerk maar toch krijg hij veel winst / subsidies .

Het is Laurent die zich bezig houdt met het KINT.

Raf 7 september 2007 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duncan (Bericht 2908513)

Leer eerst eens behoorlijk Nederlands te schrijven en informeer je vervolgens een klein beetje. vzw Kint is de stichting van prins Laurent. Prins Filip heeft daar niks mee te maken.

Amaj 7 september 2007 18:01

Schrijf jij maar gerust zoals het u past Duncan. Laat al die oelewappers die commentaar hebben op uw taalgebruik eens in de spiegel kijken.....
Wedden dat ze gaan zien dat hun gesproken Nederlands doorspekt is van het Engels. En dan maar commentaar geven op een ander....

Raf 7 september 2007 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amaj (Bericht 2909863)
Schrijf jij maar gerust zoals het u past Duncan. Laat al die oelewappers die commentaar hebben op uw taalgebruik eens in de spiegel kijken.....
Wedden dat ze gaan zien dat hun gesproken Nederlands doorspekt is van het Engels. En dan maar commentaar geven op een ander....

8O Jij moet over een wel zeer aparte spiegel beschikken...

Ambiorix 7 september 2007 18:41

ge verwart wsl Filip met Laurent.. of ik moet behoorlijk gedesinformeerd zijn.

duncan 7 september 2007 19:09

Ja inderdaad een vergissing ...is mensenlijk ...of het nu Filip of Laurent is maakt niet uit , snoepen doen ze graag :-D

Juist het moest snelle Laurent zijn ;-)

Amaj 7 september 2007 19:10

'kvraag mij trouwens af hoe het met onze Louis XV meubelen gesteld is die Filiberke in bruikleen heeft....
Dat is nu al sinds 2004 dat de Vlaamse overheid die vergeefs tracht terug te krijgen.....
Wat een bende goorzakken....
Zoiets kan de media wel doodzwijgen, zelfs in de komkommertijd.....

duncan 7 september 2007 19:48

ahzo nu snoepen ze ni enkel ons loon nu ook nog meubels en dan nog dure ook ....die zen erger dan termieten die goorzakken :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be