![]() |
waalse feesten??? nee dank u
Hallo,
ik heb zojuist een bezoekje gebracht aan de website van een vld member: http://www.bloggen.be/bobvangeel/ Onderaan de site vond ik een vriendelijke uitnodiging voor de waalse feesten in antwerpen. Uit pure razernij maar in kalmte verliet ik deze website. Waar zijn we in godsnaam mee bezig? Wil je een franstalig vlaanderen? geen probleem, stem vld. Vld maakt alvast van vlaanderen een franstalige modelstaat. Voor de verkiezingen in 2007 was er nergens een communotair thema in hun agenda te vinden. Na de verkiezingen , nadat alle vlaamsgezinde partijen gestegen waren, draaide vld hun kar 180°. Nu blijkt deze parij enorme inspanningen te doen om samen met Cd&V het vlaamse front in stand te houden. Of heeft de VLD terug wat postjes bijgekregen?. Sry maar de partijleden van VLD vind ik net iets te schijnheilig. Partijleden die nu al reclame maken voor waalse feesten vind ik er nu helemaal over. Ooit al gehoord van vlaamse feesten in wallonië? ik dacht het niet! Ik verlang nu al tot de verkiezingen van 2009 waar hopelijk de VLD voor de zoveelste keer wordt afgestraft. Door dit soort provocaties hou je de splitsing van belgië niet tegen, integendeel je vergroot de radicalisering.:x mvg, |
Hij zit hier ook op het forum, dus vraag het hem zelf even. :-P
|
Dus omdat éen lid van een partij op een weblog iets schrijft trekt gij conclusies voor heel die partij? Doet me denken aan de journalisten die springen op elk crimineel feit dat eender welke VB'er heeft gepleegd.. (en voor het goede begrip, nee Patriot ik uw weblog vind ik niet crimineel;-))
|
Ik vind het vreemd dat een Belgische vereniging als B Plus regionale feesten viert in een andere regio. Dat heeft volgens mij hetzelfde effect als de viering van 14 juillet in Luik: provocatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op 11 juli hebben ze in Dinant ook de Vlaamse feestdag gevierd (in aanwezigheid van bijv. de burgemeester van Dinant).
|
Citaat:
|
Citaat:
Dacht het wel dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Les extremes se touchent. |
Citaat:
|
Als er in Hoogstraten Antilliaanse feesten zijn dan waarom geen Waalse feesten in Antwerpen. Er is toch niets mis met het besteden van aandacht aan de cultuur van een ander volk.
Coekie |
Citaat:
Waarmee ik niet wil zeggen dat die van de Walen minderwaardig is. Alleen niet zo plezant :) |
Citaat:
|
Citaat:
De vermelding dat de Vlaamse feestdag ook in Wallonië georganiseerd wordt stond in de twééde zin van de uitnodiging die je citeert. Ik ga dan ook geen woorden aan u vuilmaken: het lijkt erop dat u toch niet kan lezen.;-) PS: toch bedankt voor de reclame! |
de vld slachting is al bij al nog te mild geweest voor 8j leugens & bedrog. Hopelijk komt er nog een sequel, ik heb goede hoop op voorwaarde dat de vld zoveel mogelijk naar buitenkomt met dergelijke onnozelheden.
|
En ook andere liberale vrienden zeggen hetzelfde ;) http://www.bloggen.be/cedricvloemans/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be