![]() |
Kinderdagverblijven: twee maten, twee gewichten
Naar wat ik heb opgevangen betaald niet iedereen evenveel aan een kinderdagverblijf.
Kan iemand mij uitleggen waarom de prijs van kinderdagverblijven inkomstgerelateerd is? Twee werkende ouders betalen de volle pot als ze hun kinderen onderbrengen in een kinderdagverblijf. (tot 20 euro...per dag) Twee (zogezegde) werkzoekenden die hun kleuter op hetzelfde adres afzetten betalen 1 euro! (ik heb zelf geen kinderen, maar ben er wel ooit één geweest) |
Citaat:
|
ik zen nen ex kinder verzorger werkte in minimum 15 kinder dagverblijven/ Chrêches/ peuter tuintjes / prématurale dienst / ..... .
Al geruim 8 jaar is het Ex - kinder verzorger & ja niet overal hanteert men dezelfde quota en of inkomsten of vraagt men evenveel . Ge hebt om te beginnen al soorten kinder dagverblijven Soorten chrêches ... één van de redenen om prijs verschil te merken . Dan hebtge nog de landelijke kinder chrêches en de stedenlijke ....verschillen ook in prijs . Hebtge nog kind & gezin erkende of niet erkende opvang verblijven/ chrêches ... . Worden ze kleuter heb je hetzelfde bvb kinderwerking soorten kleuter scholen ....ect hangt af van kwaliteit quota's ...ect . Nog hoger ook ....tot de dood ons velt :-D |
vreemd - een brood, een bus melk, een doos pampers of een liter diesel zijn toch ook niet inkomstgerelateerd. Waarom dan wel kinderdagverblijven???
|
Citaat:
Zie Duncan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
single blijven = LEEFbaar !
|
Vraag het aan corrupt kind en gezin en hun nieuwe mannen legioenen en hun feministische vrouwen..... die weten dat beter dan ons wat TOEVALLIG meer of minder kost :-D
WEL voeg ik hier aan toe dat de meest dure en beste kinder opvang plaatsen ( kinder opvang is anders dan kinder dagverblijven en dergelijke ) niet persé DE beste zijn voor het kind zijn psychisme of lichaam zelfs sociale reflexie . |
Citaat:
|
Ja maar waarheid is dat elken eurow al te veel is :) voor vele( n )
|
2 maten en 2 gezichten :-D
|
Citaat:
|
Als je't niet kunt betalen of ben je het oneens met de consumptiewijze, schaf het dan niet aan.
Zo bezit ik lamborghini noch bont. Dat geldt ook voor kinderen. |
Persoonlijk vind ik het logisch dat iemand met een lager inkomen een beetje minder betaald (of kan betalen) voor kinderopvang. Maar het verschil, tussen ongeveer 20 en 1 euro, vind ik wel iets té groot.
|
Citaat:
Bovendien moeten we veel kinderen hebben om de pensioenen te betalen. Het is dus een investering van de overheid in toekomstige belastingbetalers. De tijd gaat snel, gebruikt uw kinderen wel. |
Citaat:
:-o Ik heb de sleutel. De sléutel! |
Citaat:
En die zijn dan meestal nog bereid om tegen lagere lonen te werken, dan zijn de werkgevers ook nog content. |
Marokanen werken niet, zeker als ze 20 jaar zijn.
Leer uw lessen. :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be