![]() |
De nieuwe man ?
Ik was hier zo aan het surfen op dit forum,en ik zag de nick "ik haat afwassen"
Nu mijn vraag is,willen we de nieuwe man die alles mee doet in het huishouden? Of toch maar bij het oude rollenpatroon man vrouw blijven behouden?:oops: |
Geen flair-gedoe voor mij.
Indien ik een vriendin moest hebben, zij de was en plas en ik de afwas. Zal tegen dan wel zien dat ik dan een vaatwassser heb staan. |
Nooi heeft ook geleefd, en hij leefde lang, langer dan Mathuzalem
RR |
Citaat:
Wij zijn thuis dus vermoedelijk met 2 "nieuwe mannen". |
Mijn vriend en ik doen alles samen of om beurten. Toevallig houden we allebei van koken en zijn we beide handig. Kuisen doen we samen boodschappen ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
Das een goede :lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blij dat ik hetero ben.
|
Citaat:
|
Ik verdien genoeg geld om een huishoudster te betalen, dus dat soort discussies zijn hier gelukkig niet nodig.
|
Citaat:
Nog beter, die kunt ge s'avonds buiten zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou dat nochtans wree gemakkelijk vinden. Ikke thuisblijven, hij werken. :twisted:
|
Citaat:
Wel ECHTE armoede draait hier rond !!!! |
Seg euh, vrouwen zijn wel GEEN handelswaar éh !!
Als ik dat hier lees, goedkopere vrouwen, duurdere vrouwen... vraag ik mij af wat voor venten jullie zijn ! De meeste vrouwen hebben een eigen inkomen, dus back off ! En zij die het niet hebben, zijn de huisvrouwen waarvan de man een inkomen heeft dat groot genoeg is om het te redden. Goedkopere vrouw zoeken, is dat wat telt ? Blijf dan alleen. En wat met al die vrouwen die dan opdraaien voor de mannen hun luxeleventje/voor de mannen met schuld/ ? :evil: On topic : als je beide uit gaat werken, moet je beide maar mee inspringen in het huishouden. En als er maar 1 uit gaat werken, mag die gerust eens wat respect leren opbrengen voor het werk dat thuis gebeurt, want dat wordt maar al te vaak niet naar waarde geschat. |
Citaat:
Zwijgen en maakt men eten gereed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nondeju |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be