![]() |
De keien van de Wetstraat
Bart De Wever wordt door Ivan De Vadder & Kathleen Cools. Cools & De Vadder graven soms diep en gaan som ver in hun interpretataties.
Bekijk hier de volledige versie van het Canvas-programma. Uw socre voor Bart De Wever? |
Ik vond het een rare defenitie van conservatief
Wat bart daar conservatief noemt is toch eerder zeer Liberaal-conservatief Ik dacht dat conservatieven ook eerder behoudsgezind waren, blijkbaar zag ik dat dan altijd verkeerd |
http://media.vrtnieuws.net/2007/09/I...mxf_h263hi.mp4
Om het filmpje rechtstreeks te downloaden.;-) Veel handiger en leuker dan die streams die je niet kan terugspoelen.;-) |
Ivan stelt soms echt wel vreemde en zelfs irrelevante vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vera Dua komt er nu zeker niet meer goed uit. Die blijkt plots zelf te voldoen aan de definitie van navelstaarderij.
Ik vond zijn argumenten altijd zeer goed. Hij weet goed waar hij naartoe wil. Hij heeft me eigenlijk zelfs nog verrast. Ik weet nu zeker dat ik bij de N-VA thuishoor. De stroming die De Wever aanhangt komt in zeer grote lijnen overeen met die van mezelf. Tevens heeft hij de linkse, Belgicistische goegemeente weer enkele tikken uitgedeeld en Herman De Croo...als voormalig Eerste Burger van het land zou hij zich eens wat meer manieren mogen hebben. |
Citaat:
|
Bart De Wever => een fantastische jonge man.
Een man naar mijn hart. 1/Spreekt perfect vlaams ... 2/Spreekt zonder haperen ... zet daar de croo ... of anderen ernaast -> die verdampen gewoon ... 3/INHOUD 4/realist 5/zeer ruime visie 6/droge grappen .... :magniet: ik zou hem een 5 geven maar jammergenoeg , ik ben nog steeds een vreemdeling :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
dank u vriendelijk voor uw aanmoediging :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
windows mediaspeler lukt niet en pakweg quicktime wil ik op mijn pc niet zetten. mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vannacht BDW aan het werk gezien.
Vooreerst: ik heb niet op hem gestemd omdat ik als vlaams nationalist mijn wagentje niet wil aanhangen aan (en zien verdwijnen in) een belgicistische en onbetrouwbare familie. Maar: BDW heeft mij niet ontgoocheld...meer nog...hij heeft mij verschrikkelijk gecharmeerd door zijn blijk van enorme intelligentie, elokwentie en intellectuële konsekwentie. Het is met die laatste eigenschap dat hij een Devadder (als diender van de linkse en anti vlaamse VRT-ideologie) gewoon heeft weggespeeld. Dit heb ik nog nooit eerder gezien...zelfs niet van een steengoede FDW. Om duimen en vingers van af te likken. Op een bepaald ogenblik werd het verschil in niveau zelfs genant voor Devadder. We zien nu voor één keer tot wat een gesprek waarbij je de geïnterviewde moet laten uitspreken kan leiden. Vorig jaar heb ik op dit forum reeds vermeld dat ik BDW één van de allersterkst debaters vond van onze nationale politiek. Na deze nacht weet ik ook hoe dat komt. Van mij krijgt hij een vijf. Ik zal het dan ook ten zeerste betreuren als dit talent door de macht én de gewoonte van de tjevenpolitiek, de voor de hand liggende mediatieke karaktermoord en het vals spel van het establishment zal door de mangel worden gehaald. BDW heeft vannacht mijn borst als vlaams nationalist van fierheid doen zwellen. Van mij krijgt hij een 5. |
Citaat:
|
Een vier. Vooral toen het over conservatisme ging en toen hij Ivan de Vadder inmaakte met zijn verwijzing naar Fidel Castro, vond ik hem het beste. Zijn visie komt misschien niet met de mijne overeen, maar hij is in ieder geval één van de beste politici die we in dit land hebben.
|
Citaat:
http://media.vrtnieuws.net/2007/09/I...mxf_h263hi.asf |
De eerste keer dat ik DEWEVER gehoord heb.
Wat een superintelligente man. 5 op 5. Ik blijf bij het VB tenzij er werkelijk iets goed uit de bus komt. Ik meende te horen dat er wel toegevingen zullen zijn over BHV. Afwachten en zien. Ivan DEVADDER was pathetisch en de haat voor het Vlaamse nationalisme was overduidelijk. Maar BDW heeft hem elke keer mat gezet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be