Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Geert Wilders = Bin Laden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94494)

Moby 8 september 2007 13:56

Geert Wilders = Bin Laden

Ik zie overeenkomsten tussen deze twee personen:

1. Ze zitten beiden afgesloten van de rest van de wereld
2. Ze kramen om de zoveel tijd onzin uit (geen wonder als je afgesloten zit)
4. Ze zijn dol op provoceren
5. Ze hebben beide veel haar

:|

Vorenus 8 september 2007 13:58

Feremans = Moby

1) Zeveren allebei onzin uit
2) Allebei wereldvreemd
3) Verdedigen terroristen
4) gedragen zich als dhimmis

Moby 8 september 2007 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2911165)
Feremans = Moby

1) Zeveren allebei onzin uit
2) Allebei wereldvreemd
3) Verdedigen terroristen
4) gedragen zich als dhimmis

Wat is een 'dhimmi'?
Ik heb nergens terroristen verdedigd, wel bestempeld als laffe mensen.
De rest is nog meer onzin

An Arkos 8 september 2007 15:08

Wat bedoel je met onzin uitzeveren?

kilgore 8 september 2007 18:01

Zijt gij over uzelf bezig?:lol:

C2C 8 september 2007 18:26

Ik vind Bin Laden's baard toch beter geslaagd.

Wilders draagt zijn hoofdoek ook andersom. Die jongen is helemaal gedesoriënteerd.

liberalist_NL 8 september 2007 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby (Bericht 2911162)

Het belangrijkste verschil, en dat zeg je er even niet bij, is dat Geert Wilders al het geweld afkeurt bij het bereiken van zijn doelen, en dat Bin Laden geweld gebruikt bij het bereiken van zijn doelen. Een van de grootste bezwaren die Geert heeft tegen de Islam is het goedpraten van geweld.

C2C 8 september 2007 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2911480)
Het belangrijkste verschil, en dat zeg je er even niet bij, is dat Geert Wilders al het geweld afkeurt bij het bereiken van zijn doelen, en dat Bin Laden geweld gebruikt bij het bereiken van zijn doelen. Een van de grootste bezwaren die Geert heeft tegen de Islam is het goedpraten van geweld.

Bedoelt u dit geweld?

Een door Wilders gesteund vals oorlogje in Irak kost het leven aan meer dan één miljoen onschuldige burgers. Het geweldloze Westen in actie.

Of dit geweld misschien?

De vernietiging van Libanon. Routine-campagne. Het geweldloze Westen en zijn meest basale attitude: totale vernietiging.

Ach ja, die oorlogjes die Wilders om de 5 jaar steunt zullen we maar gewoon vergeten zeker?

liberalist_NL 8 september 2007 18:41

U insinueert dat Wilders mede schuldig is aan de dood van duizenden mensen, in militaire acties waaraan Nederland niet eens deel heeft genomen? :|

C2C 8 september 2007 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2911514)
U insinueert dat Wilders mede schuldig is aan de dood van duizenden mensen, in militaire acties waaraan Nederland niet eens deel heeft genomen? :|

Wilders was voorstander van de oorlog van Irak en heeft mee troepen naar Afghanistan gestuurd, en steunde Israel bij zijn vernietiging van Libanon.

Enfin, u begrijpt waar ik naartoe wil.

Wilders representeert een Europa dat onwaarschijnlijk barbaars is en gigantisch veel bloed aan zijn handen heeft. Sorry, u zal mij enkel van het tegendeel overtuigen mocht Wilders openlijk en publiek elke dag van de week oproepen om de illegale oorlogen in Irak en Afghanistan te stoppen en de voortdurende vernietiging van de moslim-wereld door het Westen mee helpt stoppen. Daarnaast moet hij openlijk pleiten dat het Westen ophoudt dictators te steunen in de Moslimwereld.

Maar dat doet hij niet. Hij doet het tegendeel.

Wilders en zijn soort ideologie is volledig verantwoordelijk voor de opkomst van de moderne radicale islam.

Jazeker 8 september 2007 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2911527)
Wilders was voorstander van de oorlog van Irak en heeft mee troepen naar Afghanistan gestuurd

Wilders was minister van defensie of wat? :?

Zwartengeel 8 september 2007 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2911511)
Bedoelt u dit geweld?

Een door Wilders gesteund vals oorlogje in Irak kost het leven aan meer dan één miljoen onschuldige burgers. Het geweldloze Westen in actie.

Of dit geweld misschien?

De vernietiging van Libanon. Routine-campagne. Het geweldloze Westen en zijn meest basale attitude: totale vernietiging.

Ach ja, die oorlogjes die Wilders om de 5 jaar steunt zullen we maar gewoon vergeten zeker?

Misschien ook nog eens goed de executie van Nick Berg bekijken?

AyneRand 8 september 2007 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby (Bericht 2911162)

Bin Laden heeft geld in tegenstelling tot Wilders. Voor de rest wedijveren ze samen naar het ultieme crapuulgehalte.

Zwartengeel 8 september 2007 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2911546)
Bin Laden heeft geld in tegenstelling tot Wilders. Voor de rest wedijveren ze samen naar het ultieme crapuulgehalte.

Is geld nu eens echt het enige waar jij kunt aan denken?

Vorenus 8 september 2007 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2911511)

Papa is gelukkig, weeral een mond minder te voeden.

De renovatie heeft precies vertraging

Mercikes voor uw familiefotokes te tonen

AyneRand 8 september 2007 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2911550)
Is geld nu eens echt het enige waar jij kunt aan denken?

Jij hebt er geen, ik kan begrijpen dat het moeilijk voor jou is om er aan te denken.

evilbu 8 september 2007 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2911560)
Jij hebt er geen, ik kan begrijpen dat het moeilijk voor jou is om er aan te denken.

Hoe weet jij dat?

Chipie 8 september 2007 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2911527)
Wilders was voorstander van de oorlog van Irak en heeft mee troepen naar Afghanistan gestuurd, en steunde Israel bij zijn vernietiging van Libanon.

Enfin, u begrijpt waar ik naartoe wil.

Wilders representeert een Europa dat onwaarschijnlijk barbaars is en gigantisch veel bloed aan zijn handen heeft. Sorry, u zal mij enkel van het tegendeel overtuigen mocht Wilders openlijk en publiek elke dag van de week oproepen om de illegale oorlogen in Irak en Afghanistan te stoppen en de voortdurende vernietiging van de moslim-wereld door het Westen mee helpt stoppen. Daarnaast moet hij openlijk pleiten dat het Westen ophoudt dictators te steunen in de Moslimwereld.

Maar dat doet hij niet. Hij doet het tegendeel.

Wilders en zijn soort ideologie is volledig verantwoordelijk voor de opkomst van de moderne radicale islam.

Kees, lees... Hier se de vurige aanhanger van Stalin en van het communisme... :lol:

AyneRand 8 september 2007 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2911579)
Hoe weet jij dat?

Hij zou anders de vraag niet stellen, dumpy.

evilbu 8 september 2007 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2911586)
Hij zou anders de vraag niet stellen, dumpy.

Dat is geen bewijs, net zoals jij geen bewijs levert van het feit dat jij geld hebt.
Het valt me op dat je mijn herhaaldelijke vragen om een definitie van "lagere klasse" te geven, ontwijkt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be