Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hulp gezocht voor duveltje382 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94497)

migrantenjong 8 september 2007 15:14

Hulp gezocht voor duveltje382

*knip*

Vorenus 8 september 2007 15:25

Marokkanen

Illegaal hier?

duveltje382 8 september 2007 15:25

Idd ik zit hier wel in een nood,ik leef met mijn nieuw lief,samen met een aantal Marokkaanse drugsverslaafde die haar afpersen GRAAG WAT RAAD BESTE MENSEN!!!!!!!

Andro 8 september 2007 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2911272)
Idd ik zit hier wel in een nood,ik leef met mijn nieuw lief,samen met een aantal Marokkaanse drugsverslaafde die haar afpersen GRAAG WAT RAAD BESTE MENSEN!!!!!!!

?

Samen :?

Vorenus 8 september 2007 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2911272)

Verhuizen

duveltje382 8 september 2007 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 2911276)
?

Samen :?

Zo goed als,ik slaap en leef toch met haar,maar ik zit hier in een gevangenis,snachts is het hier opendeurdag,het MOET stoppen !!!!!!

duveltje382 8 september 2007 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2911277)
Verhuizen

HUIS VAN MOEDER LIEF.......

Vorenus 8 september 2007 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2911280)
HUIS VAN MOEDER LIEF.......

Zijn het Illegalen of Legalen. Waarom ga je niet naar de Marokaanse consulaat in Antwerpen?

duveltje382 8 september 2007 15:35

Exrta............... Voor 1 Maal Moet Ik Hier Echt Vragen Om Jullie Raad En Daad........ Thx Gasten/vrouwen.....

duveltje382 8 september 2007 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2911281)
Zijn het Illegalen of Legalen. Waarom ga je niet naar de Marokaanse consulaat in Antwerpen?

ILLEGALEN,WAAROM:AFPERSING LIEF.........

migrantenjong 8 september 2007 15:37

Als het illegalen zijn moet je naar de politie gaan en worden ze wel gedeporteerd naar Mocroland. Hoop ik toch.

Ik wil gerust gaan helpen bij het opzoeken en melden van het uitschot, maar ik wil het niet alleen doen, daarom ben ik deze draad begonnen.

debbie 8 september 2007 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong (Bericht 2911258)
*knip*

Dit is een probleem dat zich meestal voordoet met Vlaamse jongeren en dus op zich niets te maken heeft met marokkanen. Ik ken dat wereldje intussen heel erg goed, kan ook bijna niet anders als je opgroeiende tieners hebt en in een grensstad woont.

Er valt weinig aan te doen van buitenaf. Men zal zelf haar op de tanden moeten hebben en er korte metten mee maken.

duveltje382 8 september 2007 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong (Bericht 2911285)
Als het illegalen zijn moet je naar de politie gaan en worden ze wel gedeporteerd naar Mocroland. Hoop ik toch.

Ik wil gerust gaan helpen bij het opzoeken en melden van het uitschot, maar ik wil het niet alleen doen, daarom ben ik deze draad begonnen.

Terwijl ik een mes tussen mijn ribben heb van een vriend of zo........ Wat zou jij doen in mijn plaats(weet wel dat ik 48 jaar ben,en het hier om een jeugd liefde gaat) .....

migrantenjong 8 september 2007 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2911289)
Terwijl ik een mes tussen mijn ribben heb van een vriend of zo........ Wat zou jij doen in mijn plaats(weet wel dat ik 48 jaar ben,en het hier om een jeugd liefde gaat) .....

migrantenjong 8 september 2007 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debbie (Bericht 2911287)
Dit is een probleem dat zich meestal voordoet met Vlaamse jongeren en dus op zich niets te maken heeft met marokkanen. Ik ken dat wereldje intussen heel erg goed, kan ook bijna niet anders als je opgroeiende tieners hebt en in een grensstad woont.

Er valt weinig aan te doen van buitenaf. Men zal zelf haar op de tanden moeten hebben en er korte metten mee maken.

Vlaamse jongeren in de kleinere stadjes, allochtonen in de binnensteden.

Vorenus 8 september 2007 15:47

Verkopen ze aan het Falconplein geen proppeschieters?

Afval wel daarna doneren aan kebabzaak.

duveltje382 8 september 2007 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debbie (Bericht 2911287)

Heeft totaal niets met deze topic te maken,het gaat hier over drurgverslaafde Marokkaanse mensen,die een liefdes koppel afpersen !!!!! OF VIND JE DAT NIET ZE ERG DEBBIE??????

debbie 8 september 2007 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2911278)
Zo goed als,ik slaap en leef toch met haar,maar ik zit hier in een gevangenis,snachts is het hier opendeurdag,het MOET stoppen !!!!!!

Zolang ze zelf niet wil kappen met die mensen zal je er niet veel aan kunnen doen.

debbie 8 september 2007 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2911298)
Heeft totaal niets met deze topic te maken,het gaat hier over drurgverslaafde Marokkaanse mensen,die een liefdes koppel afpersen !!!!! OF VIND JE DAT NIET ZE ERG DEBBIE??????

Jij mag eens een beetje op je toontje gaan letten, je hoeft niet te schreeuwen tegen mij. IK BEN NIET DOOF!

duveltje382 8 september 2007 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debbie (Bericht 2911299)
Zolang ze zelf niet wil kappen met die mensen zal je er niet veel aan kunnen doen.

Pech,dat wil ze wel !!!!!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be