![]() |
Wat leert Google u over uzelf?
Ik heb iets met satellieten en Britten; klikkerdeklik
Hier ziet u de doctoren en professoren die mijn geniale inzichten analyseren en opslaan. Mijn programmeertalent wordt hier en hier onder de loep genomen en het tv-kanaal dat uitsluitend over mij bericht vindt u op http://bigf.tv/. Mijn platenlabel heeft ook een mooie site. En ook mijn 2de label is online te bezichtigen. Hier koopt u voor 500 euro de quad die ik ontwikkelde. Anderzijds besta ik volgens bepaalde sites niet eens. :evil: Terwijl ik toch zelfs een eigen ringtone blijk te hebben. Ook in China begint mijn invloed merkbaar te worden. Al moet ik die pop-up nog laten verwijderen... En voor 3 dollar koop je een lekker zakje bigf-shirataki. Lekker lekker. Mijn naam wordt zelfs gebruikt om vliegtuigen een air van betrouwbaarheid mee te geven. U ziet; ik ben blijkbaar polyvalent... En u? |
Ik zie er zo uit:
![]() Verder schijn ik actief te zijn op forum.politics.be... |
Citaat:
;-) |
![]() Dit is het eerste beeldje dat een zoektocht naar Jazeker geeft op google images. |
Google leert ons ook wie er bij de officiele fanclub van Isabella horen.
|
ik heb een strand!
![]() |
Citaat:
![]() :-D |
Uitsluitend links naar politics.be
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
ik blijk een golf te hebben in Zuid-Frankrijk:
![]() verder blijk ik nog een kuiken te zien (aangeduidt met pijl op tekening): ![]() en nog meer van dat... |
Citaat:
Probeer eens? PS: firefox gaat standaard naar google.com en niet google.be, wat verschillende resultaten oplevert. PPS: Calimero zit bij beiden op de eerste pagina. :evil: (ik zal je maar voor zijn ;-)) |
Vrij voorspelbaar..
Maar ik ben ook nog een schoenmerk en een biermerk. |
Citaat:
die heeft een mooi strand voor aan uwe golf |
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be