![]() |
Het debat in het Vlaams Parlement
Citaat:
|
Verdomme. Niet op tv zelf? :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op deze link kan je het debat volgen binnen een paar minuten.
|
pf, zal een non-debat zijn. stoere verklaringen van vooral VB, CD&V-NVA en VLD zullen wel stillekes moeten zijn. Groen! zal mss de kant van België kiezen en SPa zal een korte nietszeggende verklaring afleggen, want ze willen hun coalitiegenoten niet kwaad maken.
|
N-VA zit aan de onderhandelingstafel met de franstaligen, en moet zich waarschijnlijk inhouden van CD&V om verdere mislukkingen in de staatshervorming te vermijden. Geef ze geen ongelijk maar plan B zou inderdaad mooi stokje zijn achter de deur om de druk op te voeren. Jammer dat niet meerdere partijen dit voorstel steunen.
|
Bij een referendum over de onafhankelijkheid van Vlaanderen heeft iedereen alles te winnen en niets te verliezen. Het zou de onderhandelingen over een staatshervorming en ee regeringsvorming alleen bespoedigen en een einde maken aan alle speculatie (op voorwaarde dat de uitslag van dit referendum bindend is voor ten minste de eerstvolgende 10 jaar)/
|
heeft er iemand een link ? zie daar op vrt niet direct een link staan ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor, ik ben nu FDW's interpellatie aan het beluisteren.
|
Citaat:
|
ik krijg de melding: "De livestream kan niet worden getoond"
|
Citaat:
http://www.vlaamsparlement.be/vp/ple...ing/video.html |
straks op Nederland eens de samenvatting bekijken (tov die van de VRT)
|
ook die doet het niet...
maybe omdat ik in Nederland woon? normaal doen filmpjes het wel... waar wordt het dan in NL uitgezonden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijd voor een nieuwe 10-daagse Veldtocht! 8-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be