![]() |
Rudy Aernoudt voor premier
Citaat:
|
Rudy Aernoudt is in franstalige middens heel populair omdat hij een "redelijke Vlaming" is ... de reden waarom hij zo redelijk overkomt is dat hij de franstalige verrtelt wat zij graag willen horen. Hij is om die reden niet weg te slagen van de studio's van de RTBf en RTL.
|
Aernoudt is een kreatuur die door en met belgicistisch kapitaal de opdracht heeft gekregen om een anti-warande manifest te schrijven en daar hopeloos in mislukte...
|
Citaat:
Ik weet wat ik zou doen, als ik wat van hun centen had... |
Neenee, laat Guy het maar doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rudy Aernoudt geeft oa ook les op de Hogeschool Gent. Ik zou de man volgend jaar zelfs kunnen hebben als docent, gelukkig betreft het een keuzevak ivm de internationale werking, dus ligt het wel voor de hand dat ik niet geneigd ben om bij die man een vak te gaan volgen.
|
Citaat:
|
Lees wat hij deze week in Humo schrijft over de kostprijs voor Vlaanderen van een scheiding en elke discussie stopt.
En.. hij is niet de enige. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarde merknaam België : 450 miljard Dollar Waarde merknaam Vlaanderen : NUL ! |
Citaat:
Zal wel een beter overzicht hebben dan Vlamingen die Wallonië enkel kennen via de pers en vol vooroordelen zitten. |
Citaat:
|
Wie kent Vlaamse streekbieren? Niemand
Enkel Belgian beer |
Citaat:
Waarom zou een Vlaming vol vooroordelen zitten? Ik ben overtuigd Vlaamsgezind, maar heb geen enkel vooroordeel tegenover de Waal. Dus, wat bazelt u daar toch op los? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be