Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Anti islamiserings betoging: vreemde wiskunde... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94643)

Jazeker 11 september 2007 19:44

Anti islamiserings betoging: vreemde wiskunde...

Jazeker is een brave jongen en laat zich graag aan het handje van de media meevoeren. De media, onze lichtende bakens van informatie voor het volk (o nobel doel), wisten me te vertellen dat het aantal demonstranten vandaag in Brussel op de betoging tegen de islamisering van Europa, slechts een honderd mensen betrof. Eventjes ging de teller terug naar vijftig maar uiteindelijk bleef die wel op 100 staan. Ik ga daarin mee. Best een afgang al wordt gefluisterd dat heel wat manifestanten reeds in de stations werden tegengehouden maar dat moet slechts het werk van kwatongen zijn. Er was dus pakweg maar 100 man aanwezig.

Het volgende berichtje maakt het Jazeker wat moeilijker...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VRT Nieuws
De betogers die opdaagden werden hard aangepakt. 154 mensen werden opgepakt en administratief aangehouden. Onder hen waren Vlaams Belangvoorzitter Frank Vanhecke en Vlaams parlementslid Filip Dewinter.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Standaard
BRUSSEL - De Vlaams Belang-kopstukken Filip Dewinter en Frank Vanhecke zijn dinsdag rond 18 uur vrijgelaten uit het Brusselse Justitiepaleis. Ze zaten daar samen met 150 anderen opgesloten sinds het middaguur, nadat de politie hen had opgepakt op het Schumanplein in de Europese wijk.

Nu goed... dus van de 100 betogers die er waren in Brussel, zijn er nu alleen al op het Schumanplein 154 opgepakt. Jazeker krijgt een wrang gevoel bij de media.

Theorie: heeft Thielemans opdracht gegeven om de HELE kliek betogers op te pakken en hebben ze daar nog 50 omstaanders bijgekapt om zeker te zijn of hoe zit dat nu?

pibo® 11 september 2007 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2919187)
Jazeker is een brave jongen en laat zich graag aan het handje van de media meevoeren. De media, onze lichtende bakens van informatie voor het volk (o nobel doel), wisten me te vertellen dat het aantal demonstranten vandaag in Brussel op de betoging tegen de islamisering van Europa, slechts een honderd mensen betrof. Eventjes ging de teller terug naar vijftig maar uiteindelijk bleef die wel op 100 staan. Ik ga daarin mee. Best een afgang al wordt gefluisterd dat heel wat manifestanten reeds in de stations werden tegengehouden maar dat moet slechts het werk van kwatongen zijn. Er was dus pakweg maar 100 man aanwezig.

Nu goed... dus van de 100 betogers die er waren in Brussel, zijn er nu 154 opgepakt. Jazeker krijgt een wrang gevoel bij de media.

bij de rode media ? ;-)

Online 11 september 2007 19:46

Citaat:

Nu goed... dus van de 100 betogers die er waren in Brussel, zijn er nu 154 opgepakt. Jazeker krijgt een wrang gevoel bij de media.

Theorie: heeft Thielemans opdracht gegeven om de HELE kliek betogers op te pakken en hebben ze daar nog 50 omstaanders bijgekapt om zeker te zijn of hoe zit dat nu?

Dan heb je de berichtgeving op de rode zender van de franstaligen, de RTBf, nog niet gezien. Kijk naar de herhaling straks en kots mee.

Zwartengeel 11 september 2007 19:46

Doet mij wat terugdenken aan die 'Voorpost-betoging tegen het FDF' in Rode een paar maand geleden.

dominatrix 11 september 2007 19:47

Ik vrees dat ge niet goed hebt opgelet... eerst waren het maar enkele tietallen betogers... op radio deze middag op het werk was er slechts sprake van een 30-tal...

Btw: Hoeveel Deense en Britse betogers werden uiteindelijk aangehouden? Daar hoor je niks van... zou de Waalse politie alleen maar mensen rond het Vlaams Nationalistisch kringetje hebben aangehouden?

Mitgard 11 september 2007 19:48

het waren waarschijnlijk 10.000 betogers, maar de linkse media verzwijgen dat.

:roll:

Bhairav 11 september 2007 19:49

Wat leven we toch onder een nazidictatuur...
Tijd dat het VB aan de macht komt, dan zal da he-le-maal anders zijn!

Abba Kovner 11 september 2007 19:50

Citaat:

Er was dus pakweg maar 100 man aanwezig.

Eh, die '154' betogers waren de stukken en brokken die overbleven en ze opgeteld hebben van die 100 afgeroste fascisten. :-P

Herr Oberst 11 september 2007 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2919236)
Eh, die '154' betogers waren de stukken en brokken die overbleven en ze opgeteld hebben van die 100 afgeroste fascisten. :-P

Bent u daar weer? Smaakte het eten? Precies wel, want uw humor is er weer op vooruit gegaan. Meer van dat, jood!

Maes_P 11 september 2007 19:52

Citaat:

"Ik denk dus ik ben links..."

Heb je een dag congé gepakt?

Jazeker 11 september 2007 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2919215)
het waren waarschijnlijk 10.000 betogers, maar de linkse media verzwijgen dat.

:roll:

Nee, want dan zouden er 250.000 opgepakt zijn geweest. Ge moet niet overdrijven, he.

Maes_P 11 september 2007 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2919244)
Bent u daar weer? Smaakte het eten? Precies wel, want uw humor is er weer op vooruit gegaan. Meer van dat, jood!

"ik denk niet dus ik ben rechts"

je hebt duidelijk geen congé gepakt

stelletje pubers samen

Bhairav 11 september 2007 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2919249)
Nee, want dan zouden er 250.000 opgepakt zijn geweest. Ge moet niet overdrijven, he.

Haha, zovéél mensen trekken zich dat nu ook weer niet aan hoor.

Jazeker 11 september 2007 19:58

Citaat:

Waren het allemaal Italianen dan?

Jazeker 11 september 2007 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 2919283)
Haha, zovéél mensen trekken zich dat nu ook weer niet aan hoor.

eh?

Online 11 september 2007 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2919249)

:lol: :lol: :lol:

baseballpolitieker 11 september 2007 20:01

Het zal naar de 300 leunen wsl...

Praetorian 11 september 2007 20:19

Waw 300 man op Europees niveau. De moeders van de VB'ers zijn nu enorm trots.

300 man, zelfs de BUB kan beter.

neetro 11 september 2007 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 2919219)
Wat leven we toch onder een nazidictatuur...
Tijd dat het VB aan de macht komt, dan zal da he-le-maal anders zijn!

jah... daarom dat er zoveel interesse kwam van neo nazistische bewegingen om zich te mengen in deze betoging :)

AdrianHealey 11 september 2007 20:29

Waar is je bron waar de media '100' gebruikt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be