Tommm |
11 september 2007 20:08 |
Enige nuance alstublieft, vlaamsnationalisten
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy
(Bericht 2917690)
Schandalig is dit!
Onze eigen Belgen (Vlamingen) moeten het onderspit al delven voor Islamieten. De burgemeester van Brussel wil rellen met de Islambeweging voorkomen, maar schuuwt helemaal geen rellen met ons eigen volk.
De Islam is blijkbaar al heilig in België.
|
Wat me al eerder opgevallen is aan het taalgebruik van de flaminganten is het totaal ontbreken van enige nuance. Enige provocerende opmerkingen mogen om de discussie los te weken mag maar jullie overdrijven toch een tikkeltje. Het erge is dat ik eigenlijk vrees dat de helft van de vlaamsnationalisten het nog meent ook. Een opmerking als "het kalifaat in Brussel" zal wel een grapje zijn maar ik vrees dat bovenstaand tekstje(quote) echt gemeend is. Ook vrees ik dat de zinsnede "het rijke vlaanderen geeft geld aan wallonië om dat rijk te maken en zelf arm te worden" ook gemeend is.
Ik begrijp politieke frustratie, beste vlaamsnationalisten maar kunnen we eens een poging doen niet te klinken als een derderangs cafedemagoog. Kunnen jullie eens trachten in te gaan op argumenten en de paniekerige scheldtaal achterwege laten?
|