![]() |
Was jij op de betoging?
Goed jongens, ik zie velen hier kankeren van je dit en van je dat.
Maar ik heb een heel eenvoudige vraag voor jullie, daar jullie blijkbaar allemaal zo heftig reageren op wat er gebeurd is. Waren jullie op de betoging? Zo nee waarom niet? Ik bedoel, je kan hier moord en brand roepen, maar je was zelf niet aanwezig, je hoort wat er gebeurd is en zet het hele forum in rep en roer. 'k vind niet dat mensen die niet eens aanwezig waren daar echt recht toe hebben, aldus mijn mening. |
Ik moest werken om ervoor te zorgen dat ik rond kom deze maand omdat ik 80 % van mijn centjes aan de belastingen moet geven o.a. om extreem-linkse politieagenten te betalen.
|
Citaat:
Ik denk dat de Brusselse PS heel deze betoging en de mogeljke implicaties van haar verbod onderschat heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat was in België, ik heb dan ook niet overal moord en brand beginnen roepen, ik kende de risico's... Op die betoging zouden zelf BOB agenten stenen naar de politie gegooid hebben om een confrontatie uit te lokken |
Nee, ik was er niet. Ik ben bang van neo-nazi's en fascisten en zo...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Jou opmerking geldt ook voor jezelf dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die is heel eenvoudig: "Als je ergens niet aanwezig bent waar je de kans krijgt je ideeën te beschermen en aan heel Europa bekend te maken, welke reden heb je dan achteraf aan te klagen wat er daar gebeurd is?" En als ik zo'n zaken aanklaag zal ik u garanderen was ik er op de eerste rij bij... |
"Neen, ik steun enkel betogingen tegen de macht van de overheid."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb daar net een iets genuanceerdere mening over. |
Ik vond het een betoging dat opriep tot haat...
Extremisme is nooit goed zegt men wel es, moslimextremisme en extreem rechts... ene pot nat als je het mij vraagt. Om ruzie te maken moet je met 2 zijn :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be