Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Was jij op de betoging? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94682)

neetro 12 september 2007 10:57

Was jij op de betoging?

Goed jongens, ik zie velen hier kankeren van je dit en van je dat.

Maar ik heb een heel eenvoudige vraag voor jullie, daar jullie blijkbaar allemaal zo heftig reageren op wat er gebeurd is.

Waren jullie op de betoging?
Zo nee waarom niet?

Ik bedoel, je kan hier moord en brand roepen, maar je was zelf niet aanwezig, je hoort wat er gebeurd is en zet het hele forum in rep en roer.
'k vind niet dat mensen die niet eens aanwezig waren daar echt recht toe hebben, aldus mijn mening.

proxy2222 12 september 2007 11:01

Ik moest werken om ervoor te zorgen dat ik rond kom deze maand omdat ik 80 % van mijn centjes aan de belastingen moet geven o.a. om extreem-linkse politieagenten te betalen.

Kortaf 12 september 2007 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neetro (Bericht 2921336)
daar jullie blijkbaar allemaal zo heftig reageren op wat er gebeurd is.

Inderdaad, het forum lag er een uurtje geleden zelfs even plat van. Dat gebeurt enkel bij gebeurtenissen met een grote impact...

Ik denk dat de Brusselse PS heel deze betoging en de mogeljke implicaties van haar verbod onderschat heeft.

Pietje 12 september 2007 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proxy2222 (Bericht 2921353)
Ik moest werken om ervoor te zorgen dat ik rond kom deze maand omdat ik 80 % van mijn centjes aan de belastingen moet geven o.a. om extreem-linkse politieagenten te betalen.

Dan kan het niet anders of jij hebt een miljoenensalaris

Zwartengeel 12 september 2007 11:08

Citaat:

Ik bedoel, je kan hier moord en brand roepen, maar je was zelf niet aanwezig, je hoort wat er gebeurd is en zet het hele forum in rep en roer.
'k vind niet dat mensen die niet eens aanwezig waren daar echt recht toe hebben, aldus mijn mening.

Gevaarlijk precedent. Wat als de politie morgen ergens op een antiglobalismemanifestatie er met de botte bijl in hakt?

proxy2222 12 september 2007 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2921360)
Dan kan het niet anders of jij hebt een miljoenensalaris

Ik zit voor mijn loon in de hoogste schaal (50 %), maar ik reken ook de BTW (21 %) plus allerhande andere belastingen mee (accijnzen, gemeentebelastingen, provinciebelastingen, roerende/onroerende voorheffing, enz...). Dit zit dan toch dicht bij de 80 %.

neetro 12 september 2007 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2921374)
Gevaarlijk precedent. Wat als de politie morgen ergens op een antiglobalismemanifestatie er met de botte bijl in hakt?

Zwartengeel ik heb al es aangehaald dat ikzelf een gekneusde rib overgehouden heb omdat 6politieagenten in formatie op me af kwamen met hun wapenstokken...

En dat was in België, ik heb dan ook niet overal moord en brand beginnen roepen, ik kende de risico's...
Op die betoging zouden zelf BOB agenten stenen naar de politie gegooid hebben om een confrontatie uit te lokken

Abba Kovner 12 september 2007 11:15

Nee, ik was er niet. Ik ben bang van neo-nazi's en fascisten en zo...

Fonske 12 september 2007 11:21

Citaat:

Botte bijl... laat me niet lachen. Zo hardhandig was dat politie optreden niet. Als men zich tegen de arrestatie verzet, tja dan word er wel eens wat geduwd. Botte bijl....tsssssss.

Citaat:

Ik denk dat ge voor de politie in Brussel, het eerder aan de andere kant van het politieke spectrum moet gaan zoeken.

Zwartengeel 12 september 2007 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fonske (Bericht 2921420)
Botte bijl... laat me niet lachen. Zo hardhandig was dat politie optreden niet. Als men zich tegen de arrestatie verzet, tja dan word er wel eens wat geduwd. Botte bijl....tsssssss.

Kun jij lezen? Mijn vraag was:

Citaat:

Wat als de politie morgen ergens op een antiglobalismemanifestatie er met de botte bijl in hakt?

neetro 12 september 2007 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2921430)
Kun jij lezen? Mijn vraag was:

Hij reageert dat dat nog niet gebeurd is op een rechtse betoging dus dat de vergelijking niet kan gemaakt worden.

Jou opmerking geldt ook voor jezelf dus

Beauris 12 september 2007 11:26

Citaat:

Goed jongens, ik zie velen hier kankeren van je dit en van je dat.

Maar ik heb een heel eenvoudige vraag voor jullie, daar jullie blijkbaar allemaal zo heftig reageren op wat er gebeurd is.

Waren jullie op de betoging?
Zo nee waarom niet?

Voor mij optie 4: ik steun de reden van die betoging niet.

Zwartengeel 12 september 2007 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neetro (Bericht 2921442)
Hij reageert dat dat nog niet gebeurd is op een rechtse betoging dus dat de vergelijking niet kan gemaakt worden.

Jou opmerking geldt ook voor jezelf dus

Of hoe Fonske mooi om de vraag heenfietst. En jij ook, in feite. Want ik mag veronderstellen dat je de 'clou' van mijn vraag toch wel weet te vatten, niet?

neetro 12 september 2007 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2921449)
Of hoe Fonske mooi om de vraag heenfietst. En jij ook, in feite. Want ik mag veronderstellen dat je de 'clou' van mijn vraag toch wel weet te vatten, niet?

Tuurlijk geloof ook dat ik erop gereageerd heb, maar ik denk dat jij de 'clou' van mijn stelling niet zo vat...

Die is heel eenvoudig: "Als je ergens niet aanwezig bent waar je de kans krijgt je ideeën te beschermen en aan heel Europa bekend te maken, welke reden heb je dan achteraf aan te klagen wat er daar gebeurd is?"

En als ik zo'n zaken aanklaag zal ik u garanderen was ik er op de eerste rij bij...

AdrianHealey 12 september 2007 12:00

"Neen, ik steun enkel betogingen tegen de macht van de overheid."

Herr Oberst 12 september 2007 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2921396)
Nee, ik was er niet. Ik ben bang van neo-nazi's en fascisten en zo...

Groot gelijk, het gedrag van de racistische politie was onaanvaardbaar!

Infidel 12 september 2007 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2921578)
"Neen, ik steun enkel betogingen tegen de macht van de overheid."

Zoals de macht van een overheid die onterecht een betoging verbiedt?

AdrianHealey 12 september 2007 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Infidel (Bericht 2921597)
Zoals de macht van een overheid die onterecht een betoging verbiedt?

Jij vond dat onterecht.
Ik heb daar net een iets genuanceerdere mening over.

neetro 12 september 2007 12:09

Ik vond het een betoging dat opriep tot haat...

Extremisme is nooit goed zegt men wel es, moslimextremisme en extreem rechts... ene pot nat als je het mij vraagt.

Om ruzie te maken moet je met 2 zijn :)

Webcrusader 12 september 2007 12:15

Citaat:

Ik laat me in mijn rechten door niemand beperken! Als ik niet in vivo kan of durf betogen doe ik het hier wel in de virtuele wereld!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be