![]() |
Invloed Koning lelijk onderschat
Tja, dit jaar kozen héél wat meisjes voor een wetenschapsrichting, véél meer dan vorig jaar. Op de vraag hoe het komt wist men niet direct een antwoord, behalve dat men al verschillende jaren campagne voert om de (vrouwelijke) studenten te overtuigen voor een wetenschapsrichting te kiezen. Maar er wordt geen gewag gemaakt dat de Koning in zijn Kerstboodschap de jongeren aanspoorde om voor een wetenschapsrichting te kiezen. De rol van Zijne Majesteit wordt hier alweer helemaal geminimaliseerd.:? Hetr is gewoon overduidelijk dat de Koning nog héél wat positeive invloed heeft op de algemene bevolking, maar blijkbaar wilt men dat in sommige kringen niet geweten hebben.:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In een redactie van Fabtje. |
Citaat:
|
Die Bruno toch. :lol:
|
Citaat:
Ik ben jong, hip, trendy, en onweerstaanbaar voor de andere sexe8-) (en ook voor mn eigen sexe merk ik.:roll: ) Vergelijk me AUB NIET met die Bruno!! |
Citaat:
Niet veralgemenen! |
Citaat:
afschaffen dat niet democratisch instituut ! |
Als je koning met een hoofdletter schrijft dan sterven er bij mij al een triljoen hersencellen nog voor ik je bericht lees.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Exacte wetenschappers zijn dan ook meestal lichtgelovig. Vakidiotie en royalistisch België, één strijd. :-P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be