![]() |
Wie doet er eigenlijk niet zijn best om het Belang vooruit te duwen?
Mooie analyse van Brinckman in DS van vandaag.
Benieuwd hoe het establishment uit zijn eigen contradicties zal komen. Citaat:
|
Volgens mij moet je politicus zijn om dit niet te snappen...
|
Als een compleet gebrek aan gezond verstand en aanverwante alledaagse boerenlogica iemand geschikt maakt als politicus... inderdaad.
Waarom zijn die mannen eigenlijk zo lang naar school geweest? |
Citaat:
|
De traditionele politiek heeft dus duidelijk nog niets geleerd in al die jaren en denkt nog altijd dat de opgang van het VB gestuit kan worden door juist het omgekeerde discours van de partij uit te dragen. Of zoals het zo mooi in de pré-verkiezingscampagne verwoord werd: met horen, zien en zwijgen.
|
wat Brinckman over het VB zegt is niks nieuws ... het nieuwtje hier is de vaststelling dat LDD en N-VA ... compleet geflaterd hebben bij zitting van het VP deze week natuurlijk ... ze hebben (door de vraag naar een referendum niet te steunen) het monopolie op het onafhankelijkheidsstreven cadeau gedaan aan het VB ...
d�*t is volgens mij de essentie van wat Brinckman hier schrijft ... |
Citaat:
Voor één partij weigert men echter koppig om er programmapunten van over te nemen of zelfs ter discussie te stellen, bovendien sluit men die partij koppig uit van alle macht. Het Vlaams Blok/Belang. De gevolgen zijn er: de partij kon de grootste van Vlaanderen worden. Er is dus maar één manier om het Vl. Belang effectief te bestrijden en dat is hun punten overnemen en ze laten deelnemen aan de macht, maar dat schijnen de heren "democratische" politici maar niet te willen beseffen, ze blijven liever plakken in hun linkse multiculture denkbeelden die bijna niemand nog wil. Janssens' analyse had ook wel een zinnetje mogen bevatten over het feit dat de Vlaming gewoon rechtser is geworden en ook rechtser bestuur wil, maar ja: voor de SP.A is dat wellicht een te pijnlijke vaststelling. |
Het blijft toch Brinckman hoor... ik lees het knarsen van de tanden zo tussen de lijnen door. Het moet niet makkelijk zijn om BB te zijn dezer dagen.
|
Citaat:
Bon ja, het gaat er wel in denk ik, maar er is niemand bereid om zijn nek uit te steken, dat is het probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees net dat vele moslims weigeren om hun vrouw nog langer door een mannelijke gynaecoloog te laten behandelen. Nu nog moslims die weigeren om zich te laten vonnissen door vrouwelijke rechters. Bedankt, linkse rakkers.:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat was de houding van LDD in het debat?
|
Citaat:
discriminatie is fout. gelijk wie ze begaat. maak eens een zin met de woordjes; hij pot zwart dat ketel de ziet verwijt de |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be