![]() |
Dit is de vierde keer (4) dat ik vanuit die hoek een virus ontvang. Het gaat telkens een ander virus. :evil: Is dit moedwil ? 8)
----------------------- This e-mail is generated by Skynet Mail Protection to warn you that the e-mail sent by [email protected] to [email protected] is infected with virus: Win32/Bagle.A@mm. Deze e-mail is gegenereerd door Skynet Mail Protection om u te waarschuwen dat de e-mail gestuurd door [email protected] naar [email protected] geinfecteerd is met Win32/Bagle.A@mm. Ce mail est généré par Skynet Mail Protection afin de vous prévenir que l'e-mail envoyé par [email protected] �* [email protected] est infecté par le virus : Win32/Bagle.A@mm. |
Wanneer u een mail met een geïnfecteerde file krijgt, weet de verzender meestal niet eens dat die mail door zijn programma verstuurd geweest is, laat staan dat er een virus bijzit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterk te betwijfelen. :? |
Ik ben er zeker van dat er opzet in het spel is. Ze zullen gedacht hebben: die Lucien ons altijd maar beschuldigen van alles en nog wat, we zullen die eens goed liggen hebben. Als we maar genoeg virussen sturen dan zal zijn computer misschien crashen en zijn we van hem af. :lol:
|
:lol: :lol: :lol:
vervallen bouletten kunnen uw geestelijke gezondheid ernstig schaden.... :lol: :lol: :lol: Zot als een achterdeur, die Lucien.... |
Is hij zeker dat het enkel virtuele virussen zijn die door het Vlaams Blok zijn verstuurd? Volgens mij hebben ze hem ook nog gecontamineerd met echte virussen.....
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens Lucien je zal nog wel in het adressenbestand van Buysse staan denk ik. En het zegt véél over de computerkennis van Buysse dat hij nog niet eens doorheeft dat hij met de w32 besmet is :D :D :D :wink: |
Tja, dat is een erg virus hoor...
er zit niets anders op dan uw pc te formateren. over te gaan naar een andere provider uw thuis adres over te dragen op een postbus de electriciteit compleet te herleggen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
-- dat van die broek was ik vergeten ..mijn excuses.
Hij moet ook wel zien dat als hij formateerd , de radio niet op Donna staat ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals verwacht antwoordt Dewinter enkel op propagandavragen, voorgekauwde kost met stereotiepe antwoorden. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be