Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Het verzenden van virussen door het Blok: kwaadwillig ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=9474)

Brugge Veilig en Leefbaar 17 februari 2004 16:21

Dit is de vierde keer (4) dat ik vanuit die hoek een virus ontvang. Het gaat telkens een ander virus. :evil: Is dit moedwil ? 8)

-----------------------
This e-mail is generated by Skynet Mail Protection to warn you that the e-mail
sent by [email protected] to [email protected] is infected with virus: Win32/Bagle.A@mm.
Deze e-mail is gegenereerd door Skynet Mail Protection om u te waarschuwen dat
de e-mail gestuurd door [email protected] naar [email protected] geinfecteerd is met Win32/Bagle.A@mm.
Ce mail est généré par Skynet Mail Protection afin de vous prévenir que l'e-mail envoyé par [email protected] �* [email protected] est infecté par le virus : Win32/Bagle.A@mm.

Distel 17 februari 2004 16:31

Wanneer u een mail met een geïnfecteerde file krijgt, weet de verzender meestal niet eens dat die mail door zijn programma verstuurd geweest is, laat staan dat er een virus bijzit.

De Garde 17 februari 2004 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Dit is de vierde keer (4) dat ik vanuit die hoek een virus ontvang. Het gaat telkens een ander virus. :evil: Is dit moedwil ? 8)

-----------------------
sent by [email protected] to [email protected] is infected with virus: Win32/Bagle.A@mm.
de e-mail gestuurd door [email protected] naar [email protected] geinfecteerd is met Win32/Bagle.A@mm.
Ce mail est généré par Skynet Mail Protection afin de vous prévenir que l'e-mail envoyé par [email protected] �* [email protected] est infecté par le virus : Win32/Bagle.A@mm.

Voor iemand die momenteel in het buitenland schijnt te zitten, is dit straf. Ik vrees dat je met een worm opgezadeld zit die bij de meeste mensen ondertussen al wel een paar keer gepasseerd is. En die stuurt zichzelf naar iedereen die het maar kan vinden dus....

Antoon 17 februari 2004 16:39

Citaat:

Tuurlijk dat dit moedwillig is. Ze hebben schrik van je!! :lol: :lol: :lol:

Brugge Veilig en Leefbaar 17 februari 2004 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Citaat:

-----------------------

Voor iemand die momenteel in het buitenland schijnt te zitten, is dit straf. Ik vrees dat je met een worm opgezadeld zit die bij de meeste mensen ondertussen al wel een paar keer gepasseerd is. En die stuurt zichzelf naar iedereen die het maar kan vinden dus....

Er bestaat geen enkele reden waarom ik nog in zijn adressenbestand zou moeten zitten ! 8) Merkwaardig is dat het steeds om een andere virus gaat, maar komend uit dezelfde hoek...:roll:

De Garde 17 februari 2004 16:59

Citaat:

Citaat:

Er bestaat geen enkele reden waarom ik nog in zijn adressenbestand zou moeten zitten ! 8) Merkwaardig is dat het steeds om een andere virus gaat, maar komend uit dezelfde hoek...:roll:

Ik heb niet gezegd dat jij in zijn adressenboek zit. Het kan volstaan dat er een mail is gestuurd waar jullie beiden als ontvangers tussen zaten... en zeg nu niet dat dat niet kan!

Brugge Veilig en Leefbaar 17 februari 2004 19:57

Citaat:

Citaat:

Ik heb niet gezegd dat jij in zijn adressenboek zit. Het kan volstaan dat er een mail is gestuurd waar jullie beiden als ontvangers tussen zaten... en zeg nu niet dat dat niet kan!

Vier keer in 3 maanden tijd ? :roll:
Sterk te betwijfelen. :?

The_Prodigy 17 februari 2004 21:39

Ik ben er zeker van dat er opzet in het spel is. Ze zullen gedacht hebben: die Lucien ons altijd maar beschuldigen van alles en nog wat, we zullen die eens goed liggen hebben. Als we maar genoeg virussen sturen dan zal zijn computer misschien crashen en zijn we van hem af. :lol:

De Knut 18 februari 2004 10:17

:lol: :lol: :lol:

vervallen bouletten kunnen uw geestelijke gezondheid ernstig schaden.... :lol: :lol: :lol:

Zot als een achterdeur, die Lucien....

Antoon 18 februari 2004 10:19

Is hij zeker dat het enkel virtuele virussen zijn die door het Vlaams Blok zijn verstuurd? Volgens mij hebben ze hem ook nog gecontamineerd met echte virussen.....

De Garde 18 februari 2004 11:14

Citaat:

Citaat:

Lucien, Lucien: eens een adres gebruikt of ontvangen blijft het in de computer zitten en wordt iedere keer gebruikt. Leer eens hoe een computer werkt !

Eugene 18 februari 2004 16:33

Citaat:

Citaat:

Lucien, Lucien: eens een adres gebruikt of ontvangen blijft het in de computer zitten en wordt iedere keer gebruikt. Leer eens hoe een computer werkt !

De mop van t' jaar. Als ik iemand permanent uit mijn bestanden en/of contactpersonenen wis , dan is het onmogelijk voor welke virus of worm of wat dan ook om dat adres terug op te rakelen. Leer toch eens hoe computersoftware werkt :) :wink:
Trouwens Lucien je zal nog wel in het adressenbestand van Buysse staan denk ik. En het zegt véél over de computerkennis van Buysse dat hij nog niet eens doorheeft dat hij met de w32 besmet is :D :D :D :wink:

Landau 18 februari 2004 16:42

Tja, dat is een erg virus hoor...

er zit niets anders op dan uw pc te formateren.
over te gaan naar een andere provider
uw thuis adres over te dragen op een postbus
de electriciteit compleet te herleggen...

Distel 18 februari 2004 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
En het zegt véél over de computerkennis van Buysse dat hij nog niet eens doorheeft dat hij met de w32 besmet is :D :D :D :wink:

Dat zegt eigenlijk meer over de mensen die zijn mails krijgen en hem er wel eens van op de hoogte zouden mogen brengen. Nogmaals, Buysse weet 9 kansen op 10 niet eens dat zijn PC die mailtjes verstuurt.

De Garde 18 februari 2004 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Landau
Tja, dat is een erg virus hoor...

er zit niets anders op dan uw pc te formateren.
over te gaan naar een andere provider
uw thuis adres over te dragen op een postbus
de electriciteit compleet te herleggen...

Helaba, vergeet er niet bij te zeggen dat hij zijn broek andersom moet aandoen :lol: :lol:

Landau 18 februari 2004 16:52

-- dat van die broek was ik vergeten ..mijn excuses.

Hij moet ook wel zien dat als hij formateerd , de radio niet op Donna staat !

Omega 18 februari 2004 16:54

Citaat:

Citaat:

De mop van t' jaar. Als ik iemand permanent uit mijn bestanden en/of contactpersonenen wis , dan is het onmogelijk voor welke virus of worm of wat dan ook om dat adres terug op te rakelen. Leer toch eens hoe computersoftware werkt :) :wink:

Ahum...zo'n virus werkt wel met een eigen smtp engine...

Eugene 18 februari 2004 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omega
Citaat:

Yep maar als je bepaalde adressen uit uw adressenboek heeft verwijdert is er geen mogelijkheid meer voor die smtp-engine om die adressen boven water te halen he, en daar gaat het om. Een virus of worm neemt gewoon uw adresboek en stuurt zichzelf op naar die mensen die IN het adresboek staan, of onderneemt bvb een Ddos aanval op een website of zo!.

Omega 18 februari 2004 19:29

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Omega

Yep maar als je bepaalde adressen uit uw adressenboek heeft verwijdert is er geen mogelijkheid meer voor die smtp-engine om die adressen boven water te halen he, en daar gaat het om. Een virus of worm neemt gewoon uw adresboek en stuurt zichzelf op naar die mensen die IN het adresboek staan, of onderneemt bvb een Ddos aanval op een website of zo!.

pst, sent items, zelfs de deleted retention kan nog adressen prijsgeven (deze morgen teweten gekomen)

Brugge Veilig en Leefbaar 19 februari 2004 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

En het zegt véél over de computerkennis van Buysse dat hij nog niet eens doorheeft dat hij met de w32 besmet is :D :D :D :wink:

Dat zegt eigenlijk meer over de mensen die zijn mails krijgen en hem er wel eens van op de hoogte zouden mogen brengen. Nogmaals, Buysse weet 9 kansen op 10 niet eens dat zijn PC die mailtjes verstuurt.

Kan ik mogelijks aannemen Op de chatsessie heb ik Dewinter gevraagd om zijn personeelsdirecteur op de hoogte te brengen van zijn besmet adressenbestand. Plus nog een drietal lastige vragen. 8)
Zoals verwacht antwoordt Dewinter enkel op propagandavragen, voorgekauwde kost met stereotiepe antwoorden. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be