Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Rolstoelpatient. Hartelijk dank aan iedereen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94742)

wjhome 13 september 2007 15:44

Rolstoelpatient. Hartelijk dank aan iedereen

Beste mensen,

Door de vele steun die ik gekregen van sommige mensen in dit forum heb ik de wagen gewonnen.

Zaterdag aanstaande om 11.00 stipt word de wagen, een Hyundai I30, geleverd met een heel groot helikopter midden een voetbalveld. Het voetbalveld is die van V.K. Sjoeters (een ploeg die speelt in de competitie van het AVVV).

Alsook landen er 2 kleine helikopters van de pers en de organisatoren.
VTM zal alsook daar aanwezig zijn om alles te filmen.

Om meer informatie hieromtrent te krijen kan je steeds gaan kijken in mijn blog van Hyundai, www.wileeni30.be/blogs/index/wjhome

Ik hoop U masaal te mogen begroeten op dit evenement die zowel groot en zeker de kinderen zal boeien.

Na dit evenement is er dan een hondenshow van een organisatie die zich bezighoud met het opleiden van begeleidingshonden voor minder-valide.

Ga kijken naar mijn blog om de plaats van gebeuren te kennen.

Bij dit alles wil ik nogmaals iedereen bedanken die hun stem hebben uitgebracht.

Janssen Willy

Den Ardennees 13 september 2007 16:15

mooi zo! Het beste ermee!:-D

-=EXCALIBUR=- 13 september 2007 17:54

Veel plezier ermee! 8-)

Havana 15 september 2007 12:06

Ik heb het zojuist op het vrt-journaal gezien !!!

Dus, deze avond bel ik als je me mag komen halen uit de kroeg. Handig, zo'n bob.

Duupje 15 september 2007 12:07

Van harte gegund ! Have fun with it.

Hawkeye 15 september 2007 12:51

Ik heb het journaal niet gezien. Kan iemand zeggen hoe het was? :-(

Tavek 15 september 2007 13:08

Die helicopterrit was duurder als de wagen ;)

Hawkeye 15 september 2007 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wjhome (Bericht 2925145)
Beste mensen,

Door de vele steun die ik gekregen van sommige mensen in dit forum heb ik de wagen gewonnen.

Zaterdag aanstaande om 11.00 stipt word de wagen, een Hyundai I30, geleverd met een heel groot helikopter midden een voetbalveld. Het voetbalveld is die van V.K. Sjoeters (een ploeg die speelt in de competitie van het AVVV).

Alsook landen er 2 kleine helikopters van de pers en de organisatoren.
VTM zal alsook daar aanwezig zijn om alles te filmen.

Om meer informatie hieromtrent te krijen kan je steeds gaan kijken in mijn blog van Hyundai, www.wileeni30.be/blogs/index/wjhome

Ik hoop U masaal te mogen begroeten op dit evenement die zowel groot en zeker de kinderen zal boeien.

Na dit evenement is er dan een hondenshow van een organisatie die zich bezighoud met het opleiden van begeleidingshonden voor minder-valide.

Ga kijken naar mijn blog om de plaats van gebeuren te kennen.

Bij dit alles wil ik nogmaals iedereen bedanken die hun stem hebben uitgebracht.

Janssen Willy

Veel sterkte nog...

Laya 15 september 2007 15:35

Hey super!! Bedankt om ons op de hoogte te houden en graag gedaan! ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be