![]() |
Hoe zou jij reageren op het einde van België?
Stel dat het op een mooie :mrgreen: dag dan toch zover is en België legt er het bijltje bij neer. Wat ga jij dan doen? Word je een trotse Vlaming die fier is op zijn nieuwe staat? Hou je het hier voor gezien en vertrek je naar het buitenland? Wil je kost wat kost België terug? Of gaat de Vlaamse onafhankelijkheid jou nog niet ver genoeg en streef je voortaan volop naar een hereniging met Nederland? Of lig je gewoon niet wakker van wat er zonet gebeurd is?
|
"Wat met Brussel" zou mijn allereerste reactie zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders : moei je niet |
Waarom mogen alleen Brusselaars kiezen? Iets tegen democratie?
|
Citaat:
|
Als de Brusselaars slim zijn kiezen ze voor het rijke Vlaanderen i.p.v. het armtierige Wallonië, de tweetaligheid kan behouden blijven.
Nu ja zodra het echt gedaan is met België drink ik waarschijnlijk een Kwak ad fundum en surf ik vervolgens naar www.belgischeunie.vl :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou met een tevreden en voldaan hart het land verlaten!:-)
|
voor sommigen is blijkbaar de optie
"onmiddellijk compleet in paniek slaan" toch niet overbodig in deze enquete |
Het zou de mooiste dag uit mijn leven zijn!
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik verlaat dan België!
Keuze 2 dus. |
Citaat:
|
Dat staat daar niet.
Maar ik leef dan toch niet meer in België? En ik wens niet geassocieerd te worden met België, dus dat verandert niet in een onafhankelijk Vlaanderen. Of: hoe je antwoorden naar je eigen goeddunken kan interpreteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Franstalige Vlaming, Kaal moet er ook bijzijn! En Hertog van Gelre, en Dimitri, en...ooooooooooooooooooooooooooooh, Superstaaf! Wordt het geen tijd dat we zijn Good Morning Belgium-draad naar boven halen? :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be