![]() |
NVA-jongeren verbranden Belgische vlag
De NVA-jongeren hebben blijkbaar foto's gepost op hun site waarop ze op 21 juli laatstleden de Belgische vlag verbrandden wanneer ze op kamp waren. Dat staat vanavond te lezen op de site van 'Le soir', inclusief foto's.
Geef toe, een slimme zet van een partij die mee aan tafel zit om een federale regering te vormen :roll: |
Link of zo?
We krijgen geen service?:roll: |
|
Citaat:
Met die onderhandelingen op zich hebben die jongeren toch niks mee te maken, dus waarom niet. |
Lekker neutraal artikeltje :cheer:
Citaat:
|
Kan je ze ongelijkgeven , we hebben echt wel een kutzomer gehad dus wat extra brandstof voor het vuur moet kunnen.
Alle ik hoor de franstallige al , geen leterme geen NV-A geen staatshervorming geen spiltsing B-HV. Eigenlijk kunnen die wel eens ja zeggen. |
Is dat voor autochtonen niet strafbaar?
|
Citaat:
|
Is een vlag verbranden strafbaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn bron haar bron weet ik niet. Dus dat is nogal dubieus. |
Citaat:
|
Ik vind vlaggen verbrandingen maar iets puberaals, overigens. Maar goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat de politie u gaat aanhouden wanneer men een vlag van bobbeschoepeland en wat monopolygeld verbrand gaat aanhouden |
Citaat:
Het is gewoon schandalig zo een vlagverbranding, kweeniehoeveel CO2 komt er vrij. Ge moet dat naar het containerpark brengen. |
Citaat:
Hoor de tremolo, de verontwaardigde brok in de keel, de gekwetste nationalistische gevoelens in deze hartekreet. Too little, too late, jongens. Had daar aan gedacht toen ge in 1830 het Verenigd Koninkrijk kapot maakte, in 1932 de tweetaligheid afwees en in de jaren '60 de Vlaamse democratische meerderheid muilkorfde. |
Citaat:
(t moeten niet altijd alleen maar Amerikaanse of Israelische vlaggen zijn hé) wat zou er trouwens op tegen zijn zo'n ding te verbranden ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be