![]() |
t is zijn schuld niet
van vrtnieuws.be:
Citaat:
Het zou kunnen dat "een opmerking genoeg was om de stoppen te doen doorslaan". Lees: had Simon gezwegen, dan was het niet gebeurd. Dus heeft Simon eigenlijk zelf (gedeeltelijk) schuld aan het gebeurde. Het andere deel van de schuld ligt duidelijk bij het onmenselijke asielbeleid van de Belgische staat. Ik hoop van ganser harte dat men die oudste zoon een fikse schadevergoeding gaat toekennen voor het doorstane leed:evil::evil::evil: |
dat lees ik er toch niet in hoor, nu ben jij van kwade wil.
|
Citaat:
HADDEN WE NU ECHT EEN ANDERE REACTIE VERWACHT !!! Dit klootzakje zal hier nog voordeel uithalen let maar eens goed op en met de juiste (linkse) advocaat is die schadevergoeding helemaal nog niet zo denkbeeldig. |
Citaat:
Even serieus doen, mag ook, natuurlijk. Citaat:
@Snoopy Citaat:
Dat staat er niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou mij niet verwonderen als dit geval aangegrepen wordt om het asielbeleid nóg minder onmenselijk te maken... |
Daar wil ik gerust over wedden.
|
Wat komen Oekraieners hier ook zoeken als ASIELZOEKERS. Zijn zij een bedreigde minderheid, is er oorlog in Oekraine?
Weet je WAT ze komen zoeken: melk en honing (gratis) |
Dat zoek ik hier ook, dus wat is uw probleem nu?
|
Citaat:
|
Ik ben een aldi-man. Goedkoper.
|
Citaat:
|
Citaat:
ps de advocaat van de verdediging zij al van in begin dat de huidige kwalificatie veel te zwaar is en dat die wsl nog voor het proces verlaten zal worden (ze dient momenteel om de bevolking rustig te houden) |
Citaat:
|
Citaat:
Het geloof in mijn mensenkennis groeit met de dag ! |
Citaat:
en die simon , hoe durft ge tegen onzen zoon ingaan ? wij zijn oekrainers uit israel, allochtonen dus, en in uw land zijn allochtonen en niet de autochtonen baas, wat moet er nog allemaal gebeuren vooraleer de autochtonen dat door gaan hebben ? :-P maw, de teneur is weer van: dader is slachtoffer, de wereld op zijn kop, zoals gewoonlijk in een linkse dictatuur als belgie |
Déj�* vu: doet me denken aan de linkse, politiek correcte commentaren na de moord op Joe Van Holsbeek.
Joe had die arme zigeunerjongens ook geprovoceerd met een arrogant vertoon van luxe-artikelen zoals een i-pod en hen aldus gedegradeerd tot een categorie van have-nots, van mislukkingelingen zodat je hen ook niet moest kwalijk nemen dat ze die onrecht probeerden uit te wissen met geweld! |
die mensen zien uldere kleine gewoon graag, ondanks zijn mindere kantjes. Ge kunt toch moeilijk verwachten dat zijn ouders nu gaan roepen: "twas een smeerlap, tis altijd al ne rotzak geweest en zijn broer is geen haar beter"
en vanuit die gevoelens proberen ze te verklaren waarom hun zoon die in hun ogen zeker geen moordenaar is, toch deze misdaad heeft begaan. Dat is hun goed recht. En nu roepen dat hij beschermd worden enz., dat is hier niet aan de orde, bewaar dat tot na de uitspraak van het gerecht, indien het dan nog nodig is. |
Als je uit een regio komt waar een leven min of meer geen rol speelt en je hier op hetzelfde elan blijft verder leven....Om hun integratie te bevorderen, wanneer spelen de rode duivels nog eens? Een city trip naar Jeruzalem?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be