![]() |
Aan welke bevolkingsgroep heb jij een schijthekel?
Welke? Eerlijk zijn hè mensen, de peiling is openbaar en voor iedereen te aanschouwen. Stemmen maar!
En ja, elke groep is een pot nat, negers behoren tot één volk! :twisted: |
Aan mensen die niet snappen hoe een poll werkt.
|
Citaat:
*mompelt iets over Eindhoven en ze zullen daar wel nooit het licht zien* ;) |
Die onzichtbare peillings zijn wel klote.
Oftewel is men videokaart kapot. |
Citaat:
|
Ik heb aan geen enkel bepaald mens een hekel.
Ik ben misschien prosplitsing en antibelgië, maar nu niet dat ik de Walen graag in een economische crisis zie vallen. Sommige migranten kunnen snel op hun tenen getrapt zijn door een uitspraak. Maar nu niet dat ik een hekel heb aan migranten. Als mensen die denken dat ze cool zijn erbij staat dan neem ik het. :-D |
Citaat:
|
Ik heb geen hekel aan grote groepen mensen, culturen danwel rassen (al kunnen kleinere groepen bestaande uit allemaal eikels wel op mij hekel rekenen), ik ben wel een specieïst, ik vind dat gras als minderwaardig gezien moet worden, ja, daar heb ik echt een hekel aan: gras.
|
Vijf minuten geduld moeten hebben. Ik kan geen peiling meer toevoegen. Bummer. Ik maak het opnieuw.
Ik wist niet dat je je topic eerst maakt, nadat het een peiling wordt. Raar mechanisme. :lol: |
Citaat:
|
ik haat Belgicistische unitaristen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat mensen die geen sokken dragen.
|
Ik heb een hekel aan mensen die vinden dat andere naar hun normen en waarden moeten leven en handelen.
|
Ik heb een hekel aan mensen die een eigen mening hebben, iedereen heeft recht op mijn mening.
|
Shamans en warlocks.
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Vrouwen met A-cup
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be